Názor na CK Melissa Travel

Zdroj: recko.name/diskuze.php?id=8099
Uživatel: MichaelaB 10.5.2013  
Ahoj, jaká je vaše zkušenost s CK Melissa Travel? Je stejně pozitivní jako ta moje? --| |:|
Uživatel: Vančiišin 10.5.2013  
Jsem moc ráda, že se znovu objevila tato diskuze.Jsem sice Liberečačka, ale ne výlučně klientka CK Melissa.Jezdili jsme hodně s Firem, protože jsme chtěli poznat i jiné země než je Řecko.S naprostou spokojeností a vždy i s odvozem na letiště zdarma.Pak jsme zase jeli s Melissou a potom, protože jsme chtěli jet na Rhodos, kerý Melissa nedělala, tak jsme jeli s Firem.Nechápu, proč se takovéto témata smažou.I u jiných CK se píšou rúzné postřehy, lasty a tak a jsou tady pořád.Těším se zase na nové postřehy a názory na Melissu :-)
Uživatel: Kalimero 11.5.2013  
Sluníčka moje, držte se tématu - názory na CK - a zanechte komentářů ke smazání diskuze, nebo zmizí i tohle :-( :-( :-(
Uživatel: Daniela30 11.5.2013  
S melissou budeme cestovat letos poprvé, zatím nadstandartní jednání, odpovědi na jakékoliv dotazy, velice milé jednání. Zatím máme zkušenosti jenom s firo a alexandrií, ale u těchto velkých cestovek nelze očekávat individuální přístup. U melissy jsme si dali požadavek na odlet z Ostravy a p. Baranik vše zařídil, i když odlety z Ostravy nenabízeli. Doufám, že melissa bude rozšiřovat nabídku v příštích letech i pro nás ze severní Moravy, protože je jednou z mála, která myslí na početnější rodiny, sehnat zájezd u jiných cestovek pro rodinu, která má standartně 2 děti, ale jedno nad 12 let je skoro nemožné.
Uživatel: Kalimero 11.5.2013  
Jezdíme s Melissou hlavně kvůli netradičnímu přístupu pana majitele (i dalších zaměstnancú) ke klientům. A když říkám netradičnímu, tak tím myslím ten upřímný zájem, starostlivost a spolehlivost, které začnou už při objednávání zajezdu. U nich si objednávám konkrétní pokoj, dostanu podrobné informace, jak vypadá, co v něm je, jaké je okolí.....protože pan majitel má všechno osobně zkontrolované. Bez problémů vám zamluví půjčení auta, i když se to v katalogu nenabízí atd.... A to je právě, to, co se nikde jinde nenajde a co mne u této CK drží :-)
Uživatel: Horci 11.5.2013  
Jani - líp bych to nenapsala. Letos poletíme s touto CK již podesáté a zatím jsme byli vždycky spokojeni.
Uživatel: Vančiišin 11.5.2013  
Ahoj Líbo, jsem zvědavá jak se ti bude ve Stegně líbit, my jsme se tam byli podívat vloni, to jsme byli ve Faliraki.To už jsem věděla, kde bude mít Melissa ubytování, tak jsme to obhlídli.Už víc psát nebudu, bojim,bojim
Uživatel: tony2 11.5.2013  
Mně osobně se u CK Melissa stalo, že když jsem se dotazovala na možnost ubytování v Lefkosu, Karpathos, sám pan maljitel se hned informoval, zda máme rádi klid nebo spíše rušnější okolí a hned mi začal přibližovat konkrétněji Lefkos a Pigadii, kde ubytování Melissa zajišťuje se slovy, abychom byli maximáilně spokojeni, protože letoviska jsou zcela odlišná. Když slyšel, že požadujeme Lefkos záměrně a jsem registrovaná na recko.name, ocenil znalost letoviska a Lefkos nám doporučil. Ještě jsem se nesetkala s takovým zájmem ze strany jiné CK. Ubytování bylo úžasné.
Uživatel: annisen 11.5.2013  
Byli jsem s melissou 2x a vždy spokojeni-měli jsme domluvený svoz a přijeli pro nás do Děčína ikdyž jsme byli jen dva, to se mi jinde nestalo..jinak je škoda, že nemá 14 denní zájezdy, to je jediný důvod proč hledám jinde
Uživatel: Kalimero 11.5.2013  
To mi také trochu vadí :-(
Uživatel: Horci 11.5.2013  
Taky bych brala 14 ti denní termíny.
Uživatel: Vančiišin 11.5.2013  
Také by mi vyhovovali 14 denní termíny :-)
Uživatel: Kalimero 11.5.2013  
Už jsem se na to vloni v CK ptala, ale zatím to nemají v plánu.
Uživatel: kamva 11.5.2013  
Pro Vančiišin ze dne 11.05.13/15:09
Prosím tě,neděs mě, proč bojím, bojím ? Kvůli čemu ? Máme objednanou Stegnu-Tsambika.
Uživatel: Vančiišin 11.5.2013  
Kamilo, určitě ne Stegny a Tsambiky, ale toho co tady napíšu, aby mě admin nezmazal. Já osobně bych do Stegny nemusela, ale to je můj názor.
Uživatel: Hela.Š 12.5.2013  
My jsme byli ve Stegně v roce 2008 a moc se nám tam líbilo. Je to příjemná řecká vesnička, kde najdeš všechno, co potřebuješ. Já jsem zase měla pupínky s Faliraki, kde jsem si připadala jako v lunaparku. Ale záleží, co od dovolené čekáš. My máme raději klid a řeckou atmosféru. Stegna je klidné místo s pěknou nepřeplněnou pláží, ale McDonald´s tam nenajdeš. Dobrých taveren je ale dostatek. Přeji krásnou dovolenou :-) (-)
Uživatel: kamva 12.5.2013  
Pro Hela.Š ze dne 12.05.13/10:14
To jsem ráda, také máme raději poklidnější letovisko, taverničky s dobrou řeckou kuchyní a podle toho jsem taky vybírala. Už se moc těším.Děkuji.
Uživatel: VlaďkaV 12.5.2013  
Já jedu s Melissou po třetí a za celý můj cestovatelský život, jsem nejezdila s lepší cestovkou.Je prostě super.
:-) :-) (x) (x) (x) (x) (x) :-) :-)
Uživatel: madona66 12.5.2013  
Můj názor na CK Melissa je jen a jen kladný ! :-) Jedeme sice s touto CK letos po 3, ale spokojenost zatím velká. Líbí se mi individuální přístup majitele ke klientům, mezitím jsme byli párkrát s jinejma CK..z důvodu že jsme museli třeba jen na týden a to Melissa neměla, a tak moc jsme spokojeni nebyli jako s Melissou. :-)
Uživatel: madona66 12.5.2013  
a také bych mimochodem i brala možnost 14 ti denních zájezdů...ale zatím bohužel.. :-( snad někdy no..
Uživatel: annisen 12.5.2013  
Posleme do melissy hromadnou zadost o 14denni zajezdy!:)
Uživatel: VlaďkaV 12.5.2013  
:-) Tak jo. :-) A taky týdenní :-) Když chci jet ještě jednou,třeba v září,ale už můžu kvůli práci jen na týden |o|
Letos mám od Melissy Skolelos v červenci a v září týden Lefkáda od Viamare. :-) :-) :-) :-) :-) :-) (x) (x) :-) :-) :-)
Uživatel: VlaďkaV 12.5.2013  
Skopelos :-)
Uživatel: jaruna111 21.5.2013  
Dnes nám přišly pokyny k odletu a doplácíme na osobu 150.-Kč :-( za palivo.
Uživatel: MichaelaB 21.5.2013  
Taky mi to v CK řekli, 40 Kč se zvedla let. taxa v praze a 110 je palivo kvuli rozdílu v kurzu koruny, jinak by palivo nebylo. Ještě abych se vrátila ke zkušenosti s Melissou, líbí se mi možnost omrknout video před koupením zájezdu. )o(
Uživatel: aries 21.5.2013  
To je zajímavavé.Cena paliva od začátku roku stále klesá, kurz dolaru šel sice o něco nahoru ale celkově by cena měla být nižší. Viz situace s naftou a benzinem, kdy cena rovněž sice pomalu ale stále klesá. Nemluvě o tom že kurzové riziko mají do určité míry všichni započítané v ceně a jde se dokonce proti němu i pojistit. Zdá se že se opakuje situace před cca 3 roky, kdy se některé cestovky také pokoušely touto cestou na poslední chvíli ještě napakovat.
Uživatel: Melissa 21.5.2013  
Dobrý den, jen krátké vysvětlení k tomu napakování :-). Cena leteckého paliva průměr rok 2012 (červen-zaří), 105 USD / kurz dolaru 18,659 (září). Cena leteckého paliva průměr rok 2013 (leden-duben) 112 USD / kurz nyní 20,30. Kurz eura 24,50 Kč září 2012, kurz eura nyní 26,18 Kč. Zajistit se proti kurzovému riziku jde, ale cena tohoto zajištění není zrovna malá. Baranik
Uživatel: Marigaux 21.5.2013  
Tak tohle by mě taky zajímalo.....protože např. minulý rok - jako každou sezonu stoupá cena paliva v době prázdnin - ok - proč u některých CK neplatí nikdo ani když cena paliva razantně stoupne,u jiných CK doplácí třeba i 500kč?letí ve stejný termín,se stejnou společností...a tak taky trochu nechápu,proč platit TEĎ,když všude píšou,že cena benzínu/nafty je nízká?....já zatím nikdy nedoplácela na palivu,doufám,že ani teď nebudu.Ale ať se na mě nikdo nezlobí,můj názor je taky podobný,že menší CK se snaží na poslední chvíli vytěžit z klientů co to dá a dobře ví,že to zaplatí,protože zájezd kvůli tomu nestornují!Cena benzínu!nafty klesá,ale doplatíte za zvýšení. cena benzínu stoupá,ale taky doplatíte - ovšem jen někde....a kurzy -převod na Kč mají taky všechny CK stejné....opravdu nejste samozřejmě jediná Ck,čtu to tady z více stran,nicméně to je přesně to,menší CK mají lepší ceny zájezdů atd.atd. avšak pak si k tomu připočtěme že na 90% bude každý klient doplácen za palivo at si dělá kurz co chce atd. Tohle mi přijdou chtě-nechtě jako přesné taktiky - koupím si nějakou věc za 500kč a u pokladny zjistím,že stojí v konečném důsledku 600kč - tam to ovšem můžu vrátit,že.... :-(Co jsem tím chtěla tedy říct: chtěla bych tedy vědět,všechny CK mají se zvýšením ,kurzem a nevím čím ještě stejný problém-podmínky,proč já minulý rok u Čedoku nedoplácela na Lefkádu nic a někdo od nevím jiné CK,ve stejném letadle,stejnou destinaci doplácel za palivo?Kde je tedy ta hranice spravedlnosti?nebo jak to pojmenovat--ano kdyby připláceli všichni neřeknu k tomuto ani slovo,ale takhle?někdo ano,jiný ne?Takže je to prostě taková malá "kompenzace" pro cestovku,která má třeba levnější zájezdy? a pak příplateček tam,příplateček sem a hned je to trochu lepší.Tohle mě docela štve u CK - a možná i jeden z důvodů,proč si vybírám co největší naše CK. Tohle mě vůči nám klientům štve,já si koupím zájezd za 15000kč - šetřím celý rok každičkou korunu, pak jsem ráda,že to vůbec našetřím,plus počítám s kapesným a nakonec zjistím,že platím ještě o třeba 500kč víc,protože "cena paliva" a tudíž holt si budu muset třeba odpustit jeden výlet..... :-(,vím,že je to CK úplně u pr....že mám tak tak na zájezd nebo ne,nicméně jak tady čtu a sleduji diskuze ke všem cestovkám u jiných vidím, "připlácíme" u jiných ticho po pěšině,takže u které CK se budu asi zajímat o svou budoucí dovolenou. Samozřejmě tam,kde-ano je to ve smlouvě,že se to může navýšit,otázka je,zda to u některých je prokazatelně tak,když jiné CK nic nepožadují,že.Neberte to jako nějaký slovní "útok" kdyby se tahle problematika objevila u jakékoliv diskuze jiné CK,budu se ptát stejně,protože mě to opravdu nesmírně zajímá.Logiku v příplatku za palivo vidím pouze v tom,že to požadují v daný razantní moment hl. sezony např. zvýšení cen a čehokoliv všechny cestovky - co si pak mám myslet,když cena jde dolů,(aktuálně) a ještě k tomu to chtějí jen některé CK.... :-( Omlouvám se,ale musela jsem to napsat.... :-) :-)
Uživatel: madona66 21.5.2013  
Já tomu sice moc nerozumím, ale domnívám se k tomuto, že třeba každá CK má v ceně zájezdu připočtenou jinou cenu paliva..myslím tím že jedna CK má třeba cenu 1800,- palivový příplatek a jiná CK má zřejmě cenu paliváku třeba 2800,- nemůže tomu být takto spíš? V minulosti tomu tak bylo ne? Že každá CK měla jinou cenu paliváku.. :-) samozřejmě se to pak výsledně odráží na ceně zájezdu že.. :-)
Uživatel: Marigaux 21.5.2013  
Hmmm aha,tak asi jedině tak v tom je logika - i to,že menší CK mají levnější zájezdy...no nicméně pak ten příplatek musí být beztak zákonitě připlacen....to by pak letadlo platila z větší části jedna CK a druhá se jen "vezla"?...kurňa,ale stejně jsem se rozohnila úplně!! :-) :-) :-) ale aspoň mi to bude vysvětleno konečně,protože jsem tohle fakt nechápala.Každopádně potom tedy ale,když koupím někde zájezd za 16000kč(větší CK) a rozhodnu se ušetřit a risknu to a koupím zájezd u menší CK,kde to je o cosi levnější - na to Češi prostě slyší,to je jasné,jenže pak před odletem přijde příplatek za palivo a v konečném důsledku ta cena může být klidně úplně stejná a "riskuji" svůj klid ohledně krachu menší CK.Ono je to asi jak s tím pojištěním u pofidérních ck - ano ano jsme pojištění - na odpověď klienta - a v duchu zaměstnanec - ano ano ale nevíš,že jen na čtvrtinu ceny např. :-( machinace jsou to hrozné,mě by třeba v CK bavilo strašně pracovat.....ač jsem v naprosto jiném oboru,tak mě to i tak dost zajímá,kde jsou zakopaní ti psi :-) :-) :-)
Uživatel: Sanchie 21.5.2013  
Myslím si, že je to tak, jak píše madona66. Některé cestovky si dávají na tyhle věci větší rezervu (asi spíš ty větší CK) a potom na menší výkyvy nereagují, ale zase v případě, že by se třeba cena leteckého paliva snížila - taky nic nevrátí :-) Zatímco ty menší to počítají přesněji a doufají, že už pak nebudou muset nic doúčtovávat, ale pro jistotu to dají do smlouvy, kdyby bylo potřeba. Já osobně preferuju zase raději menší cestovky, protože mi přijde, že se s nimi dá mnohem líp domluvit třeba nějaké individuální požadavky (konkrétní pokoj atd.), čehož třeba právě Melissa je zářným příkladem. Jednak si tam můžete zamluvit konkrétní pokoj a především naprosto přesně vědí, co prodávají, protože ve všech studiích a hotelích osobně byli. Když člověk zajde do Čedoku nebo podobného kolosu, řeknou mu tam jen to, co mají v katalogu, protože ti lidi za přepážkou o tom kterém místě nebo hotelu vědí kolikrát míň než my tady na fóru :-)
Ještě jedna věc - operujete tady snižující se cenou benzínu a nafty, ale nezapomeňte, že letadlo nelítá ani na naftu ani na Natural 95, nýbrž na kerosin, což je speciální letecké palivo a jeho cena se třeba může vyvíjet úplně jinak...
Uživatel: Melissa 21.5.2013  
Vysvětlení pro Kateřinu :

Rozdělím to do několika bodů:
V roce 2011 byla cena paliva kalkulována na nějakou částku (nevím již přesně na jakou výši, omlouvám se). Následně došlo ke zdražení paliva řádově o 300 Kč, většina cestovních kanceláří tenkrát vybírala až 1000 Kč. Tomu se dá říct „napakování“. Jednu cestovní kancelář tenkrát kritizovali v TV a chtěli vysvětlení. Ta jim sdělila, že počítá 60% obsazenost míst v letadle. Tedy cena paliva na osobu vychází více. To, že tato letadla pak většinou létala zcela plná je druhá věc, nejsou přesná pravidla hry. Každá CK to počítá jinak. Naše CK vždy vybírá pouze skutečnost.

V roce 2012 sice došlo k mírnému navýšení paliva oproti kalkulacím, ale toto navýšení vyvážilo posílení koruny vůči euru. Nic jsme nevybírali. Je pravda, že v loňskem roce jedna cestovní kancelář, která pořádala zájezdy na Lefkádu této situace zneužila a vybírala příplatek ve výši 790 Kč. Tato CK ukončila svou činnost v září . Navýšení této CK bylo zde na webu také probíráno .

Pro rok 2013 je letecké palivo skoro na stejné úrovni (viz. můj příspěvek níže) jako v roce 2012, ale rozdíl kurzu je na úrovni téměř 10%. Samozřejmě pokud kupujete něco za 600 Kč, jak píšete a následně u pokladny zaplatíte 700 Kč, je opravdu velký rozdíl (zlodějna). 150 Kč je cca 1% z ceny zájezdu. Já se vždy snažím, aby moji klienti byli spokojeni a pokud někdo něco chce vysvětlit, vždy vše vysvětlím. Tento příplatek nám doposud uhradili všichni klienti bez jakýchkoliv připomínek. Každý den jsem osobně na prodejně a komunikuji s mnoha zákazníky.

Co se týče malých a velkých CK , budu hodnotit situaci například naší nejstarší cestovní kanceláře a mé CK. Zde je podstatný rozdíl (ne ve velikosti) v jedné věci a to, že obrat této CK se skládá jak z výjezdového tak i příjezdového cestovního ruchu. Takže v dnešní době inkasuje platby v eurech od svých zahraničních partnerů a na rozdílu kurzu vydělává. Neznám přesný poměr výjezdového a příjezdového cestovního ruchu na tržbách této CK, nicméně tento příjem ve valutách určitě kompenzuje velký podíl na kurzových ztrátách. Takže proto tento příplatek asi nevybírají. Je to poměrně hodně práce a tento rozdíl je pro ně zanedbatelný, vzhledem k jejich prodejním cenám.

Poslední bod je, že shodný zájezd do stejné destinace do stejného standardu ubytování tyto „velké“ CK prodávají v katalogových cenách řádově o 10% výše (i více). Takže pak nepotřebují řešit drobné. Naštěstí si každý zákazník může vybrat svou cestovní kancelář.

Pro Sanchie : ano snažím se to počítat co nejpřesněji, bez zbytečné rezervy. Podmínky cestovních smluv máme všichni stejné, vychází ze zákona o CK. Velké CK nemůžou mít stejný přístup ke klientům jako malé, není v lidských silách znát všechna ubytování v katalogu, který má 400 stran. Každý to děláme jinak .

Palivový příplatek mají všechny CK stejný, záleží jakou výši mají obsaženou v ceně zájezdu. Co předpokládají, že bude v létě.

Dle zákona o CK musí mít všechny CK pojištěno 30% obratu. Například já dělám, abych uklidnil potencionální zákazníky, kteří nás neznají a mají strach o své peníze, že vybíráme pouze 500 Kč zálohu na osobu při objednání zájezdu.

Snad jsem to popsal srozumitelně . Baranik
Uživatel: Marigaux 21.5.2013  
Děkuji za vysvětlení,jsem tedy konečně v obraze :-)
Uživatel: jaruna111 6.7.2013  
S Melissou jsme byli letos poprvé a naprostá spokojenost.Dokonalý delegát Dalibor Pravda,krásné a čisté studio(3x uklizeno),ochotný personál a péče pana delegáta až do úplného odjezdu(doprovod skoro až do letadla).Díky. :-)
Uživatel: elenka 2.8.2013  
Letos jsme byli poprvé s Melissou a určitě příště znovu.Ubytování výborné-Parga-Pavlos,úklid každý den,až se nám to zdálo zbytečné.Tentokrát jsme jeli autobusem a musím potvrdit,že řidiči skvělí.Každý tady Melissu chválí a myslím,že právem.
Uživatel: Daniela30 3.8.2013  
Letos jsme taky byli s Melissou poprvé na Lefkádě ve studiích IRIS v AN a byla to zatím naše nejlepší dovolená. Delegátka byla skvělá, ochotná, milá, podala i specifické informace co jsme potřebovali, když nevěděla, zjistila u místních. Ubytování bylo moc hezké, úklid a výměna prádla 3 x týdně, což je na řecké poměry nadstandard. Pokud bude i příští rok od této CK možnost odletu na Lefkádu nebo i do jiné destinace z Ostravy, nebudeme váhat při výběru.
Uživatel: Mili 26.8.2013  
My byli vloni s touto ck poprvé a to na Paxu a byli jsme velmi spokojeni... před letošní dovolenou jsem jen trošku na rozpacích a červíček hlodá....
odpovědí na dotaz člena rodiny, proč nefiguruje doplatek za nadváhu ve smlouvě se cítím trochu zaskočená:
dotaz:Když jsme si zaplatili u tří smluv nadváhu, není potřeba mít aktualizovanou smlouvu? Dostala jsem informaci, že loni jste po příplatku za nadváhu zasílali aktualizované smlouvy( to my jsme vloni tuto smlouvu obdrželi :-) ). Letos je tomu jinak?
odpověď:
"Není potřeba nic, na letišti to mají nahlášené a je naše smlouva s Vámi nezajímá. To by si každý mohl napsat na smlouvy co chce."
ok, překvapující, že by si do smlouvy mohl napsat každý co chce........ale mě to zajímá, já nemám doklad o zaplaceném doplatku, čili při event. problému nemůžu nic doložit ......., trochu zmatky jsou při informaci k odletu z dovolené, naše skupina neodlétá celá najednou, nevadí, není problém, jenže jednou dostaneme info, že dřívějším spojem poletí větší část skupiny - zařídíme si podle toho dovolené - dnes je to obráceně... nezbývá než pevně věřit, že odletíme všichni a nezůstaneme na dovolené déle, než máme naplánováno :-), i když... budeme přece v Řecku, tak co by nám tam chybělo :-)
takže já doufám, že Melissu budu chválit i po letošním návratu z dovolené (-), protože pana Baranika si za vystupování tady v diskuzích moc vážím a z loňského roku vím, že má vše perfektně zorganizované a jistě na ně po návratu budu zase pět chválu :-)
Uživatel: Vančiišin 26.8.2013  
Trošku poslednímu příspěvku nerozumím.Napsala jsem emailem žádost o navýšení váhy zavazadla a přišla mi nová smlouva s poznámkou o navýšení nadváhy a navýšenou cenou zájezdu s tím, že ji zaplatím až při doplatku. :-)
Uživatel: Marcela K. 26.8.2013  
Musím se také přidat, objednávala jsem nadváhu emailem, emailem přišla aktualizovaná smlouva s tím, že ji nemusím podepsanou vracet zpět, že je vše zařízeno a bylo, všechno klaplo tam i zpět.
Jinak musím Melisse poděkovat za zařízení svozu z jiného nástupního místa, ale hlavně svozu nazpět při nočním příletu z Rhodosu, měla jsem starost, jestli řidič o nás bude vědět, ale vůbec nebyl problém a nám to opravdu moc pomohlo. Na slečnu nebo paní z kanceláře z Liberce jsem v noci vděčně vzpomínala.
Jinak celou dovolenou jsme si moc užili, syn celou cestu na letiště obrečel, že tam zůstane.
Uživatel: Mili 26.8.2013  
Přesně, očekávala bych nové aktualizované smlouvy po naší žádosti o příplatek za nadváhu, proto jsem příspěvek napsala :-), neobdrželi jsme změněné smlouvy ani po zaplacení doplatku včetně nadváhy :-(
Uživatel: Melissa 27.8.2013  
Hezké ráno, jen na vysvětlenou pár detailu. Pokud píše někdo mě osobně vždy volím nejrychlejší cestu(opravdu toho mám hodně). Napsal jsem, že smlouva nikoho na letišti nezajímá, že si tam každý může dopsat o chce. Toto se opravdu děje, dost často někteří klienti zkouší na smlouvu dopsat různé služby, které ani nemají zaplacené a čekají zda jim to projde :-). Jenomže u nás funguje vše jinak... , takže mají smůlu a ostudu. Pokud by něco nebylo v pořádku tak na letišti u odletu je naše pracovnice (oproti jiným CK) a případné nedostatky řeší ihned osobně. Potvrzení o platbě nadváhy v CK nikoho na letišti opravdu nezajímá. Pro ně je partner CK a je důležité co vložíme do systému pro odbavení. Co se týká dalších služeb, každý klient má určitě mail z jejich objednáním a též potvrzení z CK mailem. Též mají klienti potvrzení o platbě, kterou zaslali za tuto službu (příjmový doklad/výpis z banky). Takže v případě nějakých zmatků, které se u nás nestávají (ale nikdo není dokonalí) se vše rychle doloží a je vše zařízeno, není se čeho obávat. Pokud by mail vyřizovala moje děvčata, pravděpodobně by klientům zaslali i opravenou smlouvu. Co se týká různých odletů v rámci skupiny včera během dne odešel z CK mail s přesným rozpisem kdy a kdo v kolik letí. Přeji všem hezkou dovolenou a hlavně žádný stres :-).
Uživatel: Kalimero 27.8.2013  
Potvrzuji slova v předešlém příspěvku. Nadváhu jsme připláceli u této CK již 2x, jako doklad (pro sebe) jsme si vytiskli potvrzující mail z CK a náš výpis z banky, kde bylo jasně vidět, že se jedná o dolplatek za nadváhu, neboť jsme to tam při placení uvedli. U odbavení na letišti při cestách tam i zpět po nás nikdo nic nevyžadoval, měli to zadané v systému. A pochybuji o tom, že by se někdo na řeckém letišti zabýval kontrolováním cestovní smlouvy nebo dokladu o zaplacení v češtině. Už vidím, jak by z toho byli vedle :-)
Uživatel: heleto 27.8.2013  
I já se přidávám ke spokojeným klientům CK Melissa. S Melissou letíme letos popáté a musím říct klobouk dolů. Nikdy žádný problém, musím vyzdvihnout úžasné delegátky v destinacích (na rozdíl od jiných CK),velice pěkné ubytování a pro mne dost důležitá věc, příznivá cenu dovolené. Nejraději mám kombinované zájezdy, škoda že nejsou ve všech destinacích. Mám zkušenost se zpáteční cestou trajektem i autobusem a musím říct, že i toto má něco do sebe a jak už bylo řečeno řidiči autobusu jsou perfektní. Letos letím tam i zpět a rovněž jsem si připlácela nadváhu (řecký olej, olivy a sýry nelze ničím nahradit) a mám potvrzení doplatku zájezdu i s nadváhou, který si beru s sebou k odletu a nemyslím si, že by měl být nějaký problém. V Melisse zkrátka vše funguje jak má a doufám, že ještě dlouho fungovat bude, protože neznám lepší cestovku. Ještě co se týká doplatku paliva - nemám s tím problém, vždyť nejde o nijak velkou částku. Děkuji všem v CK Melissa
Uživatel: heleto 27.8.2013  
Ještě bych se chtěla zeptat pana Baranika jestli neuvažuje o destinacích na ostrovech Chios a Lesbos?
Děkuji za odpověď.
Uživatel: Melissa 27.8.2013  
Lesbos jsme kdysi dělali, ale po dvou letech přestali. První rok se prodal velice dobře, druhý rok to byla katastrofa. Když jsem se snažili zjistit proč (ostatní destinace byli prodané dobře), tak nám většina klientů řekla, že tam byla ledová voda. Což je odradilo a co horší, že to nedoporučí nikomu dalšímu. Vzhledem k tomu, že naše největší reklama jsou doporučení klientů tak ten druhý rok byl špatně prodaný hlavně z tohoto důvodu. Jinak Chios mám taky v hledáčku stejně tak jiné ostrovy, ale nejde udělat vše hned. Taky musím mít něco na další roky. Nyní máme každý rok 2-3 novinky, Řecko zase tolik ostrůvků nemá, kam se dá létat :-).
Uživatel: jaruna111 27.8.2013  
S nadváhou opravdu problém nebyl,je to tam prostě někde zadané a navíc delegát (v našem případě Dalibor Pravda na Rhodosu)by se o vše postaral,protože nás doprovodil skoro až do letadla.Ještě jednou dík za skvělé služby jak jemu, tak Melisse :-) :-) :-) Ps.:Co takhle přibrat Paleochoru na Krétě? :-)
Uživatel: Vančiišin 27.8.2013  
Paelochora už taky byla.Nám se tam líbilo, ale kvůli dlouhému transportu z letiště bych tam podruhé nejela.
Uživatel: Melissa 27.8.2013  
Paleochora byla asi 15 roků, ale poslední dva roky o ní byl čím dál tím menší zájem. Dle mého názoru máme v nabídce hezčí destinace a klienti raději jeli jinam.
Uživatel: madona66 27.8.2013  
Musím oponovat p. Baranikovi... :-) Paleochora je krásná jako celá Kréta, avšak za těch 15 let se jí právě již klienti Melissy nabažili...to bude asi tak, těch stálých je hodně, a asi se jim už po několikáté do stejné destinace nechce....věřím jim...je dobře, že jste to změnil a dal zase něco jiného..když to tolik nešlo už... :-) já bych třeba změnila část Kréty..např. bych dala Plakias nebo Málií...opačnou stranu Kréty. :-)
Uživatel: Vančiišin 27.8.2013  
Přesně jak píše Ála, zase bych to vzala od Hiraklionu, nám se líbilo v Agia Pelagia :-)
Uživatel: heleto 28.8.2013  
Děkuji za odpověď na můj dotaz. Vím, že jste ostrov Lesbos měli již v nabídce, měla jsem u Vás zaplacen poslední kombinovaný zájezd, který byl zrušen, takže jsem odjela na Lefkádu. Nicméně vloni jsem měla možnost tento ostrov navštívit s CK Mile a byla jsem z něj unešená. Je to ostrov s pravým řeckým duchem, žádné hotelové komplexy, pokorní a velice milý řekové, nádherná příroda - pro lidi jako jsem já (půjčujeme auto a procestujeme celý ostrov) naprosto ideální. Je pravda, že z jedné části ostrova je studenější voda, ale u pláží Vatera, Skala Eresos či překrásné Agia Ermogenis byla voda příjemně vyhřátá, ba dokonce na plážích v Anaxosu a Petře byla voda teplá. Ptala jsem se proto, že na tenhle ostrov se hodlám vrátit. Ale nevadí jiné cestovky Lesbos mají v nabídce, tak pojedu s nimi. Vím, že je asi problém najít ubytování na jiných ostrovech a chápu, že vše nejde hned. Jak jsem již řekla s Vaší cestovkou ráda navštěvuji Řecko a proto se vždy těším na Vaši nabídku. A ještě mě napadla jedna taková připomínka - byla jsem s Vámi před 2 lety na Kefalonii a auto jsem si přes Vaši cestovku zamlouvala již v čechách. Nebylo by možné toto dělat i u jiných ostrovů? O tuto službu bych měla zájem a možná , že nejen já. Děkuji a přeji spousty spokojených klientů jako jsem já.
Uživatel: madona66 28.8.2013  
Přesně tak Magdo, vzala bych to z druhé strany, taky se tam chceme podívat a takhle nás moc mrzí že budem muset jít shánět, která ck tam poletí a že nemůžem od naší Melissy... :-) ale chápu že nemůže p. Baranik vyhovět všem, co chtějí odletět někam podle svých přání že.....to by bylo ostrovů v nabídce.. :-)
Uživatel: Melissa 28.8.2013  
K Lesbosu opravdu je velice hezký, je tam levně a to i ubytování. Bohužel tuto práci nemám jen jako koníčka, ale musím vydělávat peníze. Když o něco není zájem a nepřináší to zisk tak to nemůžu dělat. Do Paleochory a Plakiasu se jezdí cca 15 let a klienti hledají nové destinace kde ještě nebyli a v tom se snažím dělat maximum. Jinak Plakias jsme letos taky měli v nabídce (druhý katalog, který jsme vydali po ukončení činnosti Mile) a koupilo si tam zájezd cca 20 osob. Dost málo. Není problém najít ubytování toho je všude dost :-) , spíše záleží na ceně a vzdálenosti od moře. Je to spíše problém s dopravou na jednotlivé ostrovy. Klienti (většina) chtějí být blízko letiště a mít co nejkratší transfer. Na druhou stranu máme mnoho klientů, kteří jsou ochotni letět a pak jet trajektem třeba další 2 hod. Za odměnu se dostanou na místa mimo masový turistický ruch. Je hezké být v hlavní sezóně na pláži skoro sám :-). Půjčování aut v Řecku - na Kefalonii máme partnera (místní CK), který má i vlastní půjčovnu aut. Proto nám garantuje určité ceny a služby. Na jiných místech to tak není a je nemožné se domluvit s půjčovnami, aby to fungovalo na jisté mnou požadované úrovni (jsem dost náročný).
Uživatel: Melissa 28.8.2013  
Když si tady tak hezky píšeme :-) , tak děkuji všem naši klientům, kteří s námi letos byli v Řecku a mají ho stejně tak rádi jako my. Taky díky Vám jsme letos zaznamenali velký nárůst prodaných zájezdů :-) .
Uživatel: Vančiišin 28.8.2013  
Tak nás dovolená v Řecku teprve čeká.S trajektem nám to nevadí, je to zpestření, dovolená, vlastně tím už začíná. Ale jet tři hodiny po brobdělé noci autobusem, to ne. :-(
Uživatel: heleto 28.8.2013  
Děkuji za odpověď týkající se půjčoven aut. Myslela jsem si, že tomu tak nějak bude.
Letošní dovolená s Melissou mě teprve čeká, 14.9. letím na ostrov Zakynthos a tak už se těším. Jezdím vždy na konci sezony, protože je tam málo turistů, není už takové horko, moře je krásně vyhřáté a také je to levnější a tím nemyslím jen zájezd. Mám ráda klídek a pohodičku. Už začínám přemýšlet co příští rok, zda prozkoumat něco nového, či se vrátit na mé jedničky Lesbos a Kefalonii (doufám, že by byla možnost jet na Kefalonii kombinovaně). Uvidíme co se naskytne.
Uživatel: madona66 28.8.2013  
Tak děkujeme za vysvětlení, my tomu tak nerozumíme, té návštěvnosti, jinak o Plakiasu jsem nevěděla, ale to bude asi tím, že jsem si zájezd zakoupila již na začátku listopadu no...., ale neva, sem se také moc těšíme. Jinak to je ono, já bych klidně trajekt taky brala, je to zábava pro mě, a delší trasa od letiště do letoviska mi tolik nevadí. zase člověk vidí kus světa... :-) nebo spíš země kam přijel..s Melissou jezdíme rádi, ať je to kamkoliv....hlavně že je to v Řecku.. (-)
Uživatel: Mili 28.8.2013  
P. Baranik promptně zareagoval sem i osobním mailem a moje úřednická dušička má klid :-)
díky (-) :-)
Uživatel: Olča 29.8.2013  
Lidičky, jaký-že nový ostrov nám to chystá pan Baranik na příští léto? Foto na facebooku Melissy! Přemýšlíte, tipujete taky? :-) :-) :-) Ale je to ještě tajemství, hádanka...
Uživatel: Vlastig 29.8.2013  
Zde je ta fotka, tak klidně tipujte..osobně netuším..prý je to foceno v dubnu :-) .
Uživatel: Pucík 29.8.2013  
Já bych to viděla na Limnos, ale kdo ví........
Uživatel: Michal1 29.8.2013  
Nekde na severu Irska? :-) tak to fakt netusim, co by to mohlo byt
Uživatel: typhoon 29.8.2013  
To Pucik: Limnos jsme letos viděli z letadla a opravdu to tak vypadá. Problém je že v srpnu je Limnos je celý celý hnědý a vyprahlý. Při přeletu bylo vidět jen několik trochu zelených skrvn.
Uživatel: Kalimero 29.8.2013  
Tady je dole vlevo obrázek, který by tomu odpovídal:
http://www.limnos.cz/

A je tam letiště :-)
Uživatel: madona66 29.8.2013  
Kalimero...Jano, tak to je přesný...to je na 100% Limnos... :-) :-)
Uživatel: Háňa 29.8.2013  
Holky, jste dobrý, já pátrala bez výsledku.... :-)
Uživatel: tony2 30.8.2013  
Včera jsem pátrala s Janou a našla totéž! Pokud by Melissa zařadila Lemnos do nabídky, neváhala bych! Jsou zde krásné pláže a ještě autentické Řecko. Pro zajímavost - byl zde nalezen jeden z mála etruských nápisů, což velmi zaujalo archeology a historiky starověku.
Uživatel: almina 30.8.2013  
Limnos vypadá velmi dobře, souhlasím s tony2. Jestli ho Melissa zařadí, asi změním cestovku - letos jedeme do Řecka po desáté pořád s tou samou CK a pomalu jsme vyčerpali nabídku... :-)
Uživatel: typhoon 30.8.2013  
Hmm obrázky jsou pěkné,ale co jsme viděli v srpnu z letadla ( mezipřistání při letu z Chiosu) tak mne vůbec neoslovilo. Zelená nebyla na ostrově takřka vidět, všude byla hnědá.
Loni jsme o Limnosu chvíli uvažovali,ale zvítězil Chios. Po tom co jsme viděli z letadla už o něm uvažovat asi nikdy nebudu.
Možná se mýlím,ale prostě mám ten pocit.
Uživatel: Haso 30.8.2013  
Souhlasím s Liborem, zelená by mi také chyběla. Nezbývá než navštívit Limnos na jaře. Snad začátkem června tam trochu té zelené ještě bude.
Uživatel: almina 30.8.2013  
A to já bych jela klidně i na konci sezony, třeba Karpathos je shora taky samá skála - a jak je tam krásně! Nebo jihovýchodní Kréta - na říjnové fotce - voňavé rozlehlé pustiny, to má přece taky něco do sebe. Takže Limnos bude mít asi úspěch, určitě má i pěkné pláže...
Ale nějak jsme se dostali z tématu diskuze... :-)
Uživatel: madona66 30.8.2013  
Tak samozřejmě každý má rád něco jiného....ale já musím říct, že Limnos není ani můj šálek čaje...ale to nic nemění na tom, že se někomu určitě bude líbit. :-)
Uživatel: tony2 30.8.2013  
My jsme byli s Melissou na Karpathosu, kdy ještě nabízeli Lefkos Village - parádní ubytování a vše bylo OK! Rádi bychom s touto spolehlivou CK častěji, ale její nabídka už pro nás není vyhovující, právě Lemnos by mi sedl! Už jsem o něm dříve uvažovala i přes různá sdělení, že ... " tam nic není a je málo zelený" apod. Znám pár milovníků tohohle ostrova a jezdí tam opakovaně ...
Uživatel: Kalimero 30.8.2013  
Dávám hlas Melisse v této soutěži:
http://awards.ttg.cz/
Uživatel: tony2 30.8.2013  
Jani-Kalimero - hezkyyyyyyyy! :-)
Uživatel: TYDRA 31.8.2013  
Pane bože.... :-( , to snad ani není pravda
Uživatel: aries 31.8.2013  
Cestovku nemůžu hodnotit, ale www stránky jsou hodně amatérské. Na kvalitu cestovky to samozřejmě nemusí mít žádný vliv, ale může to odradit spoustu zájemců o cestování.
Uživatel: Háňa 31.8.2013  
Amatérské? Zajímavý názor, já nevím o žádných, na kterých majitel komunikuje téměř okamžitě s klienty. To mi připadá velmi profesionální.
Uživatel: tony2 31.8.2013  
Proč se pořád do Melissy, resp. pana Baranika strefovat? CK je to výborná, lidi s nimi rádi cestují, vyhovuje nám, tak co porád? :-(
Já mám např. ráda a preferuji Viamare, typem dovolené a nabídkou mi vyhovuje lépe, ale pokud se setkám s dobrými službami, kterých se nám v případě Melissy dostalo, tak pochválím, a ne že budu hanět!
Uživatel: Babka 31.8.2013  
Děvčata klíííííííd. :-) já sice nevím jak by měli vypadat neamaterské stránky CK, ale v těchto jsem se naučila orientovat a když něco nenajdu, tak to dál nehledám, protože to základní co potřebuju najdu vždycky. A pokud vím, tak pana Baranika nepodporují jen spokojení klienti, ale také jeho zaměstnankyně a to také něco znamená. Evidentně je to člověk, který si pozornost zasloužil svou prací a lidským přístupem ke klientům. :-)
Uživatel: madona66 31.8.2013  
Tak já si myslím, že to není o tom že by byly stránky amatérské, ale jsou jednoduché k orientaci klientům...a to je důležité! Jsou vcelku přehledné a vůbec si nemyslím, že by si kupovali klienti zájezd od CK s úúúžasnýma webovkama a s těma jednoduššíma ne....to je přeci blbost že....zájezd chci od té CK..která je vynikající ve své práci....a to podotýkám, že nejezdím jen od Melissy, byla jsem od více CK! Takže mohu i posuzovat. :-) :-)
Uživatel: Háňa 31.8.2013  
Vše v klidu...ono vůbec webovky cestovek by mohlo být samostatné téma...docela mě zajímá, protože se také o jedny starám (ne cestovky, dělám ve školství).
Mně osobně více vyhovoval ještě jednodušší předcházející web Melissy.
Mám pocit, že čím jednodušší, tím lepší, důležité je, aby člověk nic dlouho nehledal, to nebaví nikoho, čím méně klikání, tím lepší.
Jinak protože doma patřím za vyhledávače dovolených mým dospělým dětem a jejich přátelům, myslím, že mám v tomto přehled, podle mého webovky Melissy určitě patří k těm lepším.
Uživatel: Melissa 31.8.2013  
Dobrý večer, pro Aries. Kde je chyba, co by bylo lepší ? Rád se nechám poučit :-). Můj skromný názor je, čím jednoduší tím lepší. Něco málo se snažím vyčíst z různých publikací. Jinak o www (grafika/funkčnost) se stará externí firma, takže poraďte a já to rád pokud to půjde zlepším.

Jinak k té soutěži, letos na jaře byla stejná a byli jsme mezi 10 nejlepšími v ČR. Teda v pořadí mezi 4-10 místem. Nechtěli nám říci přesné umístění.
Uživatel: TYDRA 1.9.2013  
Ano:
1.pád - jednoduchost
2.pád - bez jednoduchých (to někdy prostě nejde) :-)
3.pád - k jednoduchým (s pomocí jednoduchých)
4.pád - bez jednoduchého (jednoduše jednoduché neoslovíš)
5.pád - jednoduchý !!! (dělej mi jednoduše reklamu)
6.pád - o jednoduchosti (snadno a rychle bez placené reklamy)
7.pád - s jednoduchými (vpřed na lepším webu)
Uživatel: Marcela K. 1.9.2013  
Tydra a co takhle udělat jednoduchý krok: máš problém s tímto tématem=je lépe ho nečíst. Udělá ti to dobře.
Uživatel: almina 1.9.2013  
Koukám že tady v diskuzích působí slovo "Melissa" asi jako červený hadr na býka, něco jako taková malá nenápadná rozbuška :-)
Uživatel: vostrucha 1.9.2013  
Máš pravdu Ali, slovo Melissa tady pár jedinců velmi dráždí. Ale místo toho, aby se tématu vyhnuli, požádají admina, aby ho vymazal :-( .
Co kdyby si lidi přečetli, kolik má Melissa spokojených klientů... :-)
Uživatel: TYDRA 1.9.2013  
...ideální by to bylo přímo na stránkách Melissy. :-)
Uživatel: Melissa 1.9.2013  
Dobrý den, moc nerozumím co měl můj "neoblíbenější" čtenář na tomto webu na mysli. Můžete mi to někdo vysvětlit, čeština není můj velký přítel. Na matiku jsem lepší :-). Myslím, že jsem to zde dříve psal mám problém s češtinou vzhledem k tomu, že jsem dislektik. V kanceláři na to mám lidi, ale když chci na něco reagovat hned je to trošku problém.

Jinak doufám, že na Skopelosu si užil hezkou dovolenou, je to úžasný ostrov.
Uživatel: TYDRA 1.9.2013  
Ano - úžasný ostrov :-)
Uživatel: Melissa 1.9.2013  
Jinak děkuji za připomínky zaslané Ariesem na můj vzkazník, super nápady. Přeji všem hezkou neděli.
Uživatel: Marigaux 1.9.2013  
Tak podle mě pokud se rozhodnu cestovat s tou a tou CK,je mi úplně jedno jak "složité" či "jednoduché" má webovky nee? :-) - prostě chci mít ten a ten zájezd u té a té CK a si to naklikám a basta :-) ,pokud člověk ovládá "počítačovou gramatiku" jak tomu říkám, nic zase tak složitého není i pro neajťáky :-) ....navíc (já s Melissou necestovala,takže jsem "nestraník":-D ) přece nemůže pár kliků navíc nebo míň rozhodnout,že si ten zájezd nekoupím - mám teda jiné "parametry" proč jet či nejet :-) - co mi přijde vyloženě otravující tak je třeba Invia a to jejich 5x rozklikávání aby se člověk dopátral,jaká CK ten zájezd pořádá...vzhledem k tomu,že je to první věc,která mě zajímá, i kdyby byla sebelepší cena a sebehezčí obrázky,jak se mi nelíbí CK,ztrácím zájem a když nemá člověk ještě nějakou vyloženě konkrétní destinaci a tudíž se "hrabe" v mnoha nabídkách je to dost otravující - navíc mi i dost dlouho trvalo,než jsem vůbec našla,kde se na Invii dopátrat,která CK má pod palcem ten a ten zájezd - proto se Invii vyhýbám...když si objednávám po netu zájezd -nebo hledám - přímo u CK zatím jsem nenarazila na žádný problém u žádné CK a že jich jsem už na netu prolezla :-) Nicméně jsem spíš "zastánce" raději si pro víc informací kliknu víckrát a jsem spokojená :-) - myslím,že "nevyhovující" webovky jsou pro hezky strávenou dovolenou opravdu ten nejposlednější bod z nejposlednějších - teda pro mě :-)
Uživatel: madona66 1.9.2013  
Není prosím toto náhodou téma o Melisse?? Nebo se pletu a nesmím sem psát nic o Melisse?? :-) :-) :-) s tím hadrem na býka je to přesné....divím se, jak s tím někteří lidé mají starosti.......žij, a nech žít....!
Uživatel: ZELMAR 1.9.2013  
Asi máte málo práce a starostí,že řešíte zbytečnosti lidi milí... :-(
Uživatel: madona66 15.10.2016  
CK Melissa travel....nové webovky....hezkééé.... ::¯ ::¯ (F)

a už s novými destinacemi jupííííí
Uživatel: Market1 15.10.2016  
Má hezké stránky,ale za mě je hodně drahá. :-(
Uživatel: Medenna 15.10.2016  
Nabídka zajímavá ale ceny nás hodně zklamaly...
Uživatel: nelinka 15.10.2016  
Nějak se neorientuji v tom ceníku. Chybí mi tam kalkulátor, který mi jednoznačně spočítá cenu a ne přeškrtnuté ceny, které platí neplatí...
Uživatel: Market1 15.10.2016  
Pro nelinka ze dne 15.10.16/12:32

Ty škrtnuté znamenají plnou cenu a ty neškrtnuté cenu při zakoupení na FM,alespoň tak to chápu já.
Uživatel: Medenna 15.10.2016  
Najeďte si na DESTINACE...je to tam u každého ubytování rozepsané...
Uživatel: danina 15.10.2016  
Ceny slibovaných novinek,jako jiné CK.Jinak nechte si cenu potvrdit v CK ,kalkulátor chybí ,možná k tomu mají svůj důvod.Kdo ví.
Uživatel: Market1 15.10.2016  
Pro danina ze dne 15.10.16/14:41
Které ck ještě nabízejí Mykonos,Naxos nebo Ios? Plánujeme na příští rok,ale ještě jsem tyto ostrovy u jiné ck neviděla.
Uživatel: Melissa 15.10.2016  
Dobrý večer, www ještě nejsou plně funkční, zatím nepočítájí automaticky ceny. Vše bude funkční kolem 20.10., ceny novinek (Mykonos, Naxos, Paros) odpovídají cenám na místě. Jsou jiné než na našich jiných místech, protože například jenom doprava Mykonos - Naxos stojí cca 2300Kč/osoba. Baranik
Uživatel: Vladuska 15.10.2016  
Pro Market1: jen pro info: Ios, Mykonos i Naxos měl tento rok Firotour.....
Uživatel: michala.n 16.10.2016  
Jak koukám na stránky pro sezonu 2017 už nemá Melissa travel v nabídce ostrov Limnos nebo se pletu? - to je škoda a nám se tam tak líbilo
Uživatel: Melissa 16.10.2016  
Limnos nebude, z mého pohledu naprostu úžasný ostrov, ale asi si to nemyslí dostatečný počet klientů. Pokud někam prodáváte cca 70% zájezdů na LM tak je to nesmysl v této činnosti pokračovat. Náš průměr je cca 8% na celé Řecko, takže pokud by nebyl Limnos, tak je to výrazně méně.
Uživatel: retsi 16.10.2016  
Náš letošní termín 2.-13.9. na Limnosu byl asi výjimečný, dost nás mělo dokonce koupeno na FM, někteří už byli i opakovaně, letadlo bylo plné
škoda, vypadá že ho nemají ani ostatní CK, na Limnosu je toho opravdu hodně k vidění a milí místní, nezkažení turismem
Uživatel: Kalimero 16.10.2016  
Mně u Melissy u ostrovů bez vlastního letiště moc chybí informace, kam se přiletí a jak dlouho trvá následná přeprava trajektem.
Uživatel: Vančiišin 16.10.2016  
Pro Kalimero ze dne 16.10.16/16:38

Melissa to má uvedené v katalogu, tak si počkejte, ten bude později.
Uživatel: Market1 16.10.2016  
Pro retsi ze dne 16.10.16/13:52

Limnos má VTT ještě nemá kompletní nabídky,ale Limnos na 2017 mají. :-)
Uživatel: Melissa 16.10.2016  
Ty vzdálenosti budou i na www, nějak nám to uniko :-(, s tím Limnosem máte pravdu jediný vyprodaný termín byl 2.9. a 13.9., co vím tak letadlo na rok 2017 nebude, ale třeba se pletu.
Uživatel: tony2 21.10.2016  
Tak jsem úplně vykulená: dotazovala jsem se u Melissy na Stoupu na Peloponesu od 9.6.- to je termín, kdy nejčastěji a nejradši vyjíždíme do Řecka, a ono již dnes obsazeno! Neuvěřitelné - prodávat začali včera! Docela mě to rozladilo ... :-( První termín - od 30.5. se mi moc nezdá-je ještě dost chladná voda, další je už o dost dražší, a jen na 10 dní ... lidi, neblázněte! No, já bych si taky teda zarezervovala ... a to je říjen 2016! ::_
Uživatel: Mili 21.10.2016  
Marcelko, to je viď? :-) jsme tu parta bláznů (x)
Uživatel: tony2 21.10.2016  
Jestli to tak bude se všemi novinkami, tak - potěš koště ... :-(
Uživatel: heleto 21.10.2016  
Marci, Melissa to takhle má pokaždé, proč myslíš, že jsem se rozhodovala kam asi jet už před odjezdem na letošní podzimní dovolenou. Vždy mám zvoleno několik destinací a jen co se na stránkách objeví nabídka, okamžitě se
rozhodneme. Vždy rozhoduje termín, délka pobytu a také určitě cena. Když chci jezdit 2x ročně musím řešit cenu. Ubytování zase až tak neřeším, jsem nenáročná, ale s postupujícím věkem a vzhledem k duševní práci upřednostňuji hlavně klid. Jsem ráda, že mám zarezervováno a až zaplatím zálohu, pomažu hned pro mapu no cvok, no (F) (F) (F)
Uživatel: sejkora 21.10.2016  
Já si pro příští rok vybrala od Melissy Naxos Plaku a protože jsem tak trochu tušila, že o ni bude dost velký zájem, volala jsem do cestovky včera už v 8.30, hned jak otvírali. Docela jsem byla mile překvapená, že jsem se hned dovolala. To když jsem před pár lety chtěla takto rezervovat Karpathos, tak mi trvalo půl dne, než jsem se dovolala.
Uživatel: Háňa 21.10.2016  
Holky, koukám, že v Place bude příští rok recko-name sraz, já ji mám od 9.6.
Uživatel: Tarsier 21.10.2016  
Jak to tady čtu, začínám propadat panice :-). Jsem zvyklá pořizovat dovolenou tak měsíc před odletem, ale teď se bojím, že na mě žádná Plaka nezbyde. Bojim, bojim :-D
Uživatel: tony2 22.10.2016  
My jsme s Melissou cestovali zatím jen 2x, takže tenhle stav se zarezervovanými zájezdy hned 1.den vlastně neznám! Karpathos v roce 2009 byl úplně v pohodě, loňská Sivota absolutně ... Ale byla jsem pracovníky Melissy uklidňována, že se jedná jen o objednávky, všichni prý v daném termínu nezaplatí ... Tak uvidím později. Vybraný termín měnit nechci-vyhovuje nám a jezdíme tak skoro pravidelně-vedra nesnesu, když tak jiná CK a jiná destinace ...
Uživatel: Vančiišin 22.10.2016  
Přesně jak píšeš Marcí, já jsem vloni objednala něco jiného, pak mi cestovka předělávala smlouvu a nakonec v našem termínu nebyl penzion obsazený a v tom samém období přiletěli jen 2 klienti.
Uživatel: Vančiišin 22.10.2016  
Mě to nejde se přihlásit do Melissy, vůbec nevím proč. Když si dám obnovit heslo, tak mi na email nic nepřijde. To už se mi jednou stalo.
Uživatel: LIKO 22.10.2016  
Pro vančišin

Také jsem se začátkem tohoto týdne nemohla přihlásit. Poslala jsem mail
p. Baraníkovi a během 10 minut bylo vše v pořádku.
Uživatel: Vančiišin 22.10.2016  
Pro LIKO ze dne 22.10.16/09:08

Já bych mu taky napsala,ale je víkend,tak nechci obtěžovat.Počkám na pondělí.
Uživatel: Mili 22.10.2016  
Jak jsem tomu porozuměla já, objednávat - čili sepsat smlouvu - v programu půjde až od 31.10., rezervaci jsem dělala mailem 20. ráno, protože jsem též měla obavu, že se neprotelefonuju, mají tam 1.objednávkový den fičák :-)
Uživatel: Melissa 22.10.2016  
Fičák je pořád :-), pokud něco nejde napište mail a hned se vše zařídí.
Uživatel: Vančiišin 22.10.2016  
Pro Melissa ze dne 22.10.16/22:03
Podařilo se mi konečně přihlásit. :-)
Uživatel: machajda 10.9.2018  
Trochu poruším téma - nebudu se ptát na názor, ten sem po návratu ráda napíši sama :-)
ale
chtěla bych se zeptat zkušených "Melissáků", jak je to u nich s kartičkami pojištění?

Dostaneme je opravdu na letišti, jak je uvedeno v pokynech? Mají tam svého člověka?
Uživatel: Kopecek 10.9.2018  
Hani, kartičky pojištění opravdu dostanete na letišti. Není s tím žádný problém.
Uživatel: machajda 10.9.2018  
Jani, děkuju, mě se totiž motá, že jsem někde četla, že to zrušili.... tak si to asi s něčím pletu
Uživatel: Medenna 10.9.2018  
Jo jo dostanete na letišti.A mám i zkušenost s pojišťovnou...platili jsme ve Stoupě hotově soukromé lékařce při zdrav.problémech 10měs.vnučky....V Čechách jsme hned dávali na pojišťovnu a do měsíce jsem měla peníze na účtě.
Uživatel: vondrakova 11.9.2018  
My kartičky od pojištění na letišti nedostali, delegátka řekla, že nám je dá delegátka na Karpathosu a ta taky o ničem nevěděla. Přehazovaly si to jak horkou bramboru. Takže jsme celý pobyt byli bez nich ::_

Vtírnu se ještě s jedním dotazem, kdy bude nový katalog?Nevíte?
Uživatel: Vančiišin 11.9.2018  
Pro vondrakova ze dne 11.09.18/06:09

Bývá tak po 25.10.,tak uvidíme.Kartičky jsme dostali na letišti.
Uživatel: jkyselova 11.9.2018  
My jsme si loni zapomněli kartičky na letišti vyzvednout. Nebyl s tím žádný problém.
Dostali jsme je od delegáta na ostrově.
Uživatel: matymaty 11.9.2018  
Dnes jsme se vrátili,karticky jsme dostali na letišti,vše oK
Uživatel: Melissa 12.9.2018  
Tak já je dám příští rok jako součást informací k odjezdu a bude klid :-). Jinak ty "kartičky" jsou jen kus papíru, protože v případě potřeby stačí zavolat na asistenčí službu a nahlásit jméno a datum narození. Zažil jsem CK, která lidem dávala kartičky, ale nepojistila :-(, nechávali si ty peníze pro sebe. Což bylo dost hloupé. Šlo o celkem hodně lidí a přišlo se na to tak, že se klientům stal ůraz a oni volali na asistenční službu a zjistili, že je tam nemají. Cestovka pak krachla a lidi měli smůlu. Takže kartička není důležitá. Baranik
Uživatel: Vančiišin 12.9.2018  
Pro Melissa ze dne 12.09.18/16:20
Letos mě překvapilo,že Melissa nemá "stánek" na letišti,paní nám dávala kartičky v pokleku,měla je rozložené na vozíku :-( .Moc pohodlné to nebylo.
Uživatel: rosem 12.9.2018  
Pro Vančiišin ze dne 12.09.18/16:35
A v čem to pro vás nebylo pohodlné? To si má paní místo tašky s obálkama tahat s sebou ještě stánek? Já přišel, řekl jméno a za 10 vteřin jsem odcházel. Vaše starosti bych chtěl mít.
Uživatel: Vančiišin 12.9.2018  
Pro rosem ze dne 12.09.18/16:57

To jste mě teda dal.Tam vždy byly takové pultíky,CK jim říkají stánek,dají si tam jen logo CK. Myslela jsem,že pro ni to nebylo pohodlné.Vidím,že je tady lepší držet hubu.Tak jsem se poučila.Napsala jsem jen svůj názor.
Uživatel: pnemec 12.9.2018  
Kartička opravdu nutná není, my cestujeme na vlastní triko :-) , pojišťuji nás přes internet a vždy stačí jen vědět číslo pojistky, telefon na asistenční službu a to je vše. Nic se nemusí tisknout, tahat a uchovávat.
Uživatel: Janakol 12.9.2018  
Zaujala mě věta pana Baranika, že " v případě potřeby stačí zavolat na asistenční službu".
Potřebovali jsme pomoct v nemocnici, protože nevládnu angličtinou tak dobře, abych rozuměla lékařským výrazům. Zavolali jsme asistenční službu, která nám sdělila, že tlumočnické služby neposkytuje, ať se obrátíme na delegátku nebo konzulát. Delegátka "zrovna neměla čas". Díky pochopení paní doktorky a google-překladače jsme si tedy museli pomoct sami :-( .
Závěr : více jak deset let jezdíme do Řecka a když jednou opravdu potřebujeme pomoct, vykašlali se na nás jak pojišťovna, tak delegátka ::_ .
Uživatel: mymu 13.9.2018  
Pro Janakol ze dne 12.09.18/18:21

Vážená pani Kolackova, nechápu, co ma společného pan Baranik nebo delegatka Melissy s Vaši pojistnou udalosti, kdyz jste byli klienty CK Firo. Pujcili jste si na vlastni riziko sami bez delegata motorku, po nehode jste sami zvladli ošetření v nemocnici a nasledujici den jste mi volala, ze mate jit na prevaz, ze nerozumite anglicky a jestli nemohu jit s Vami. Byla jsem na okruhu ostrovem se svymi klienty-49 lidi z CK Melissa, Inex, Viamare a VTT, což jsou CK pro ktere pracuji. Odkazala jsem Vas na asistencni službu s tim, ze maji i lekare na tel.a pripadne i tlumoceni v ramci Vaseho pojištění. Nevim, jakou pojišťovnu ma Firo nebo zda jste vyuzili vlastni pojistku, ale delam delegatku od roku 2005 a verte,ze v případě potreby kazda pojistovna tyto sluzby poskytla. Delegat neni ani lekar ani tlumocnik. Nabidla jsem Vam, ze pokud to nezvladnete nebo bude nejaky problem s pojistovnou, ze mi mate zavolat, ze bych tam pripadne dle svych časových moznosti prisla. Nikdo mne z Vasi strany jiz nekontaktoval. Zaznam hovoru je k dispozici. Neni fer obvinovat nekoho, ze Vam nepomohl, kdyz jste klienty uplne jine CK. S pozdravem Marcela, delgatka CK Melissa
Uživatel: Melissa 13.9.2018  
Pro Vančišin, je to ostuda letiště. Všechno zrušili a není se tam kam postavit, takže to řešíme různě. Dříve tam byl pult. Asi nepočítají, že tam někdo od cestovky ještě chodí. Myslím, že jsme poslední co to takto děláme. Já když odbavoval, tak jsem zabral 3 sezení tam si vše rozložil a odbavoval. Nebylo to nic extra, ale aspoň něco. Co se týká asistenční služby, tak záleží jakou máte a co máte v pojištění. Já to myslel tak, že pokud má někdo úraz tak správný postup je (pokud to čas dovoluje) : zavolat na asistenční službu dané pojišťovny, tá následně řekne kam máte jet (jaké zařízení/doktor), pokud je to daleko odsouhlasí vám dopravu taxíkem, dojdete/dojedete do daného zařízení a pak následuje vyšetření. Takže kartičku na nic nepotřebujete. Pokud budete mít kartičku, ale nebudete na seznamu, tak je na nic. To byla myšlenka mého příspěvku. Jinak naše pojišťovna zajistila i český mluvící personál (sestru) v případě, že klienti byli déle v nemocnici a s níkým nebyli schopni se domluvit. Naši delegáti to dělají tak, že fungují jako překladatel na telefonu, protože né vždy je možné aby byli s klienty u doktora. Baranik
Uživatel: tony2 13.9.2018  
Magdi, tenhle web je tady proto, abychom si pomohli, napsali svůj názor, postřeh, dotaz … Nevím, proč bys měla "držet ústa" !? Jen klidně piš, ptej se a sděluj.
Melissa mívala opravdu na letišti malý stánek a klienti, kteří s ní cestují roky, na to byli zvyklí! Časy se mění, vše je jednodušší, tak i tady se odbavuje "na vozíku z tašky" :-( Kartičky nejsou potřeba v případě, že si uložím všechna čísla předem, ale je opravdu docela pohodlné mít "kartičku" u ostatních dokladů, které jsou potřeba/v peněžence/, a nemyslet na to, kde zrovna mám č.pojistky a telefon na asistenční službu, protože je to vše na ní! A mám klid, ne!? Ta příprava s kartou předem je na pár minut. :-(
Uživatel: Vančiišin 13.9.2018  
Pro tony2 ze dne 13.09.18/09:48

Je možná lepší,posílat kartičky s pokyny,hodně lidí si to tiskne z netu, a ty co ho nemají,tak jim to cestovka posílá poštou,tak by potom na letišti nemusel být nikdo z cestovky.
Uživatel: vondrakova 13.9.2018  
Kartička od pojišťovny je třeba, kor když na ni spoléháte a máte ji dle instrukcí CK na letišti dostat. I my s ní počítali a nedostali ani v Praze ani na místě. Kdybych to bývala věděla, uložila bych si čísla asist. služby a byla více v klidu.Podotýkám, že jsme jeli s 3 letým dítětem.
Stejně tak třeba je dodržet úmluvu CK, která garantuje při svozech a odvozech na letiště uložení vaší autosedačky pro dítě někde u nich. Při svozu jsem byla nachystána nastoupit s dítětem a naší autosedačkou do dodávky od CK. Řidič mi ale řekl, že mi mou sedačku nevezme, neboť by ji neměl kde uchovávat v době co my budeme na dovolené a stejně pak pro nás může přijet nakonec úplně jiné auto s jiným řidičem. A tak jsem nastoupila a 3 leté dítě posadila na podsedák co měl v autě. Podotýkám, že 3 leté dítě na podsedák nepatří.
No a když jsme přilétli, tak pro nás opravdu přijel jiný řidič, který neměl ani ten podsedák a jeli jsme domů trasu Pha - ČB s nepřipoutaným dítětem. Trnula jsem celou cestu, aby se něco nestalo. Před 5 lety jsme přišli o 11 letého syna( rakovina). Nechci přijít o další dítě.
CK by měla dodržet, to co píše na svých stránkách popř. v pokynech. Tímto si pane Baraník nechci stěžovat, ale jen upozornit jiné maminky s malými dětmi a souhlasit s ostatními zde. Vím, že absenci dětské autosedačky jsem s Vámi již jednou řešila prostřednictvím soukr. vzkazovníku ve zdejší diskusi.
Jsme vašimi klienty již několik let a pevně věřím, že naše postřehy zde na foru vyslyšíte. Pro mne by bylo opravdu jednodušší vědět, jak to přesně bude a já si to mohla dopředu třeba zařídit.
Předem děkuji.
Uživatel: Magdina 13.9.2018  
Já bych moc ráda pochválila delegátku, kterou má Melissa na Parosu, paní Janu Vymětalovou, která nám velice ochotně pomohla při zdravotních komplikacích a i dalších službách. Nejdříve měl problémy manžel, asi nějaká lehká otrava z ryby, měli jsme objednané auto a hodinu před tím, než ho měli přivézt, zařídila posunutí na další den. A pak nám velice ochotně a urychleně pomohla při návštěvě lékaře, když náš 10-měsíční syn měl vysoké horečky. Za 15 let co jezdímě do Řecka, jsme zatím žádné zdravotní problémy řešit nemuseli, takže ted jsme si to vybrali.
Uživatel: Magdina 13.9.2018  
Ještě reaguji na příspěvek od vondrakova ze dne 13.09.18/14:27

My jsme teda kartičku na letišti dostali, slečna co je vydávala, přijela s námi svozem z Liberce. A na mimčo jsme měli také sebou sedačku, kterou nám řidič ochotně a bez problémů uschoval, jen chtěl abychom na ni dali papír s datem příletu a jménem. Při návratu jsme ji měli nachystanou.
Uživatel: retsi 13.9.2018  
Teď jste mě tak vybláznili, že hledám číslo smlouvy a asistenční služby a nějak se mi nedaří,
takže spoléhám že zítra dostanu kartičku na letišti a hlavně že ji nebudeme potřebovat
před 3 mi lety jsme ji potřebovali na Lemnosu, stejně tam neměla pojišťovna Uniqa žádné zdravotní zařízení, tak jsme si na doporučení asistenční služby sami našli a jeli (o úhradě taxíku nic nepadlo) do naštěstí blízké nemocnice, kde jsme se domlouvali rukama, nohama, netušila jsem že asistenční služba poskytuje něco jako tlumočení, natož že by nám to nabídli, byl víkend takže fungovala pohotovost
dostavit se na kontrolu k ortopedovi, když veškeré nápisy byly v Řečtině bylo také zajímavé, ale paní z již fungující recepce nás dovedla, nakonec jsme pojišťovnu Uniqa vůbec nepoužili na základě Evropského průkazu pojištěnce bylo ošetření i RTG zdarma
Uživatel: Marigaux 13.9.2018  
Kartičku na letišti jsme vždy dostali (po 4. s Melissou), první se jdeme vždy odbavit a pak v klidu pro obálku. Letos měla delegátka vše na zemi, protože je letiště v rekonstrukci a je tam překopané kde co. A pultíky zmizely. Nicméně asi bych si to taky ráda ještě vytiskla doma. Netuším, zda je kartička důležitá nebo ne, ale tyto dokumenty mám např. ráda 2x. Jedno zamčeno v kufru na hotelu (doklady, dokumenty, event. smlouvu apod.) a jedno vždy u sebe pokud se pohybujeme po ostrově.
Uživatel: vondrakova 13.9.2018  
Pro Magdina - jasně, asi jak píšete, je to chyba jedince - řidiče svozového auta. Pan Baranik za to nemůže, ale musí to vědět. Proto sem asi chodí a čte to tady.
Jenže já se cítila snad bezpečněji na silnicích Karpathosu než na těch našich. Ta výpadovka na Písek je šílená.
Uživatel: Janakol 13.9.2018  
Pro mymu ze dne 13.09.18/06:20
Dobrý den, jen bych ráda doplnila:
1. Melissu ani p.Baranika jsem z ničeho neobviňovala, jen jsem napsala, že mě zaujala jeho věta, že " v případě potřeby stačí zavolat na asistenční službu". Což v našem případě evidentně nestačilo, ale s CK to samozřejmě nesouvisí.
2. Klienti CK Firo měli delegátku p.Vymětalovou, která bydlí na Parosu. Ta nám na úvodní schůzce sdělila (a je to napsáno i na informační tabuli vč. Vašeho telef. čísla ), že v případě potřeby máme kontaktovat delegátku Melissy, která bydlí na Naxu, tedy Vás. Při našem hovoru jste mi neřekla, že jedete na okruh ostrovem, ale jenom to, že nevíte, kde ráno budete a jestli budete mít čas. Tak už jsem Vás dál neobtěžovala.
3. Když jsou v Ag. Anně pouze klienti CK Firo, proč je na informační tabuli uvedeno Vaše jméno a telefon, pokud se nejedná o nějakou spolupráci mezi CK? Asi jsem to špatně pochopila.
Jana
Uživatel: Zdeny 13.9.2018  
Ahoj všichni (F) já si třeba na tuto cestovku nemůžu stěžovat, protože myslím, že byla zatím na dovolené jedna z nejlepších...ne, to není pravda, nejlepší. A proto příští rok poletím zase s Melissou, už teď se těším, že na sebe převezmou i to, že vás přivezou včas na letiště a nemusím se starat, jestli vlak nebude mít zpoždění...a mám u nich pocit, že milují Řecko tak, jako já :-) (x) (F) (x) :-)
Uživatel: Melissa 13.9.2018  
Dětská sedačka - pí. Vondráková. Trasu z ČB nám zajištuje smluvní partner, ostatní trasy si zajišťujeme našimi busy/auty. Jak jsem vám psal v mém vyjádření, do auta bez sedačky bych já osobně s dítětem nenastoupil a řidič by si musel poradit. Prostě by si jí dojel koupit, nebo někam půjčit. Popřípadě pokud bychom se tento nedostatek dozvěděli na horkou linku, přijelo by jiné auto a vše by zaplatil tento řidič (firma). Od roku 2019 bude kartička součástí informací k odjezdu, které si klienti stahují na našich www. Baranik
Uživatel: Melissa 13.9.2018  
Pro Janakol : tak to s tím Firem by mě taky zajímalo (bod 2/3), asi jim pošlu fakturu :-).
Uživatel: mymu 14.9.2018  
Pro Janakol ze dne 13.09.18/21:13

ano, me cislo je na Firo nastence, protoze Firo ma společný transfer i let. Kdyby se cokoliv stalo-byl vitr, nejela lod, zpozdil se transfer nebo let, je logicke, kdyz jsem na Naxu a cele to organizuji, ze je rychlejsi se postarat i o Firo klienty, ciste z lidskeho hlediska a pro dobro všech. Firo za to nikomu nic neplati a je to jen pratelska domluva mezi mnou a pani Janou Vymetalovou protoze jsme jeden tym a tak take fungujeme. Ve Vasem pripade bylo ale spravne kontaktovat nejdrive Vasi delegát ku-tedy Janu a zejmena pojišťovnu ihned po incidentu a pak pripadne hledat pomoc jinde. Nema cenu tyto stranky dale zatezovat, ovšem prislo mi nefer, kdyz Vy jako klient Fira napisete na stranky,kde se resi Melissa, ze se na Vas delegatka vykašlala. Ja i Jana svou praci děláme tak, ze si troufam tvrdit,ze za tech xy let si toto nikdo a nas nedovolil rici.
Uživatel: madona66 14.9.2018  
Tak my letos také koukali, kde jsou ony pultíky na letišti? Také jsme zvyklí, jak tu zmínila Magda - Vančišin na kartičky a to z důvodu již uvedeného zde....nebudu hned hledat ve smlouvě nebo bůhví kde jinde číslo na pojišťovnu, a nebo jiné detaily, jsme zvyklí na tuto kartu, tak proč ji nezachovat. :-) je to fakt pohodlné, a proč to pohodlí nemít, máme přeci dovolenou.
Jinak určitě Melissa není jediná která má ,, stánek " na letišti, my nyní letěli 2x s Blue Style ( mají totiž zájezdy na 15dnů :-) ) a ti mají též ,, stánek" a dokonce jako kamenný obchůdek, kde jsou tuším i přes noc. Šli jsme si tam pro visačky na kufr v 1:00hod. a měli otevřeno, jak letos tak minulý rok. ::¯
Uživatel: vondrakova 14.9.2018  
Pro Melissa - děkuji za odpověď. Přesto si stejně myslím, že pochybili oba řidiči. První mi odmítl vzít mou sedačku a druhý ji pro změnu ani neměl. Asi právě na této trase, kterou vy nemáte tolik pod kontrolou( se svými autobusy a auty), to praktikovali dnes a denně. Ulehčovcali si práci s předáváním sedaček. Jsem první máma, která se hold ozvala...
Ještě prosím jeden dotaz. Kdy bude nový katalog?
Uživatel: Melissa 14.9.2018  
P.Vondráková - přesně jak píšete, už se to nestane !!!, katalog budete mít ve schránkách kolem 20.10.2018.
Uživatel: Melissa 14.9.2018  
Pro Madona66 : proti Blue Style jsem "malinka cestovka" takže tomu odpovídá naše prezentace na letišti. I kdybych byl cestovka jejich velikosti, tak bych cca 100 000 Kč/měsíc/nájem + mzdy za cca 4 osoby, což je dalších cca 150 000 (včetně odvodů) za toto nedal.
Uživatel: madona66 15.9.2018  
Pro Melissa ze dne 14.09.18/22:00

ano, to je jisté, to chápu! Jen jsem chtěla tím říci, že tam mají ,, stánky " cestovky...;-) ...je jasné že veliké CK mají jiný příjem. :-)
Uživatel: hany 15.9.2018  
My jsme s Melissou velmi spokojeni, jsou profesionální, lidští a vstřícní!!! ::¯ :-)
Uživatel: Kalimero 15.9.2018  
Pro nás zůstane Melissa jednou pro vždy jedničkou !!! I když jsme posledních pár let jeli na Korfu s Pavlou- Ostrovankou. Pokud budeme někdy chtít jet s nějakou CK, tak jedině s panem Baranikem !!!!
Uživatel: machajda 15.9.2018  
Zdravime z Kythiry vsechny z Melissy,hlavne pana Baranika. Jsme moc spokojeni,delegatka Adelka moc mila.
Uživatel: Janakol 16.9.2018  
Pro mymu ze dne 14.09.18/08:02

O Vaší profesionalitě jako zaměstnance organizace shromažďující osobní data svědčí hned Váš první příspěvek, kde zveřejňujete jméno klienta a podrobnosti osobní povahy - říká Vám něco GDPR? V mém prvním příspěvku reagujícím hlavně na diskuzi o asistenční službě pojišťovny (!) jsem nikoho nejmenovala, neuváděla jsem destinaci ani jméno CK nebo pojišťovny a nebylo nutné na něj vůbec reagovat.
Tímto končím tuto diskuzi a omlouvám se ostatním diskutujícím, že jsem si dovolila (slova p. Marcely) mít svůj názor, který se ale vůbec netýkal CK Melissa.
Uživatel: Vančiišin 16.9.2018  
Pro Janakol ze dne 16.09.18/10:24

Když se to netýkalo Melissy,tak nechápu,proč je to v této diskusi!
Uživatel: Janakol 16.9.2018  
Pro Vančiišin ze dne 16.09.18/11:15

Protože se v tomto vláknu řešily kartičky a asistenční služba (na kterou jsem hlavně reagovala, jak jsem psala v posledním příspěvku) :-) .
Uživatel: trunda 16.9.2018  
Janakol:
..... a možná jste zrovna jmenovat mohla..... ostatním to pomůže více než nekonkrétní konstatování.
Právě díky tomu, že jste ve svém prvním příspěvku neuvedla konkrétní údaje, rozpoutal se zde flame.

Z diskuse stále není zřejmé, proč jste (i po odmítnutí delegátky Melissy a asistenční služby) nevolala delegátku Vaší cestovky, obzvlášť pokud se jednalo o záležitost plánovanou (převaz). Ale o to nejde.
Jde o to, že pokud odmítla pomoc konkrétní asistenční služba, pak je to především věcí CK Firo a jejích smluvních partnerů a nemusí to přece platit o CK Melissa.

Dále jsem vyrozuměl, že ve věci zástupu se jednalo především o dobrou vůli delegátky CK Melissa v běžných organizačních záležitostech. Pokud to bylo přece jen jinak, opět bych rád slyšel fakta. Každý rozumný člověk je opatrný, a než se rozhodne pustit chlup - v tomto případě cestovat s CK - prolustruje kdeco. Jeden z důvodů, proč chodím na tuto diskusi.

Omlouvám se za tento příspěvek, ale nadzdvihla mě slova o GDPR. Nemyslím, že zrovna zde je místo pro aplikaci vynálezu eurohujerů (jakkoliv si paní delegátka mohla Vaše příjmení odpustit).
A tvrdit, že na příspěvek nebylo nutné reagovat je odvážné. Nechci se delegátky Melissy zastávat, ale bylo to její přímé obvinění. A jedním dechem dodáváte, že se to CK Melissa netýká.
Uživatel: Petrodis 16.9.2018  
Nikdy jsem s paní Marcelou necestoval ale o její profesionalitě jsem si za ta dlouhá léta tady udělal obrázek z řady pochvalných vyjádření spokojených klientů. Já osobně bych profesionalitu posuzoval zejména podle toho jak daný člověk jedná než podle toho, zda mne (navzdory nějakému byrokratickému nařízení) někde uvede jménem . (Mně vždy učili, abych se choval tak, abych se za své jméno nemusel stydět).
.
Jde jen o to, že když dojdou argumenty, tak se uchylujeme k zástupným (nepodstatným) problémům.
.
Omlouvám se všem návštěvníkům RN, že jsem se nechal vtáhnout do diskuze ale zároveň za sebe diskuzi končím a slibuji, že toto "ukončení" (na rozdíl od pisatelky) dodržím. :-)
Uživatel: Háňa 18.9.2018  
Chtěla bych moc poděkovat celé Melisse za bezchybnou dovolenou na Iosu, z které jsme dnes v poledne přifrčeli. Perfektní a rychlá doprava na i z letiště, výborně zorganizované transfery včetně trajektů, úžasný rodinný hotýlek Marcos Beach s poklidnou atmosférou a výbornou točenou Alfou )B( :-) ::¯ . Ticho oživené jen cinkáním oveček, to byl učiněný balzám na nervy. A úplně nejvíc bych chtěla poděkovat opět za osobní přístup paní delegátky Šárky Kalkusové, její profesionální práce delegátky je prostě TOP mezi delegáty. ::¯ ::¯ ::¯
Uživatel: machajda 26.9.2018  
My, navrátilci z Kythiry, se připojujeme ke chvále ck Melissa Travel. Vše šlo jako na drátkách, nevídaný to úkaz, při odletu velmi milá paní na letišti předala kartičky pojišťovny a další drobnosti, na ostrově pak perfektní péče slečny Adélky. Byly jsme nadšeny a po pauzírování s cestovkami jsme byly velmi spokojeny.
Díky moc za vše
tři machajdy... :-)
Uživatel: vondrakova 2.11.2018  
Děkuji panu Baranikovi za konzultaci a nabídku ohledně výběru naší nové dovolené ::¯
Uživatel: almina 5.12.2018  
Velké díky ode mne panu Baranikovi za velmi vstřícné chování ke klientům!! ::¯ S takovou ochotou, rychlostí a vůbec přístupem jsem se snad ještě nikdy nikde nesetkala. Moje veliké poděkování panu Baranikovi také za otevření pobočky v Brně - též ochota a moc příjemné jednání!! :-) ::¯ (x) (F)
Díky vám jsme včera měli Ježíška :-) :-) :-)