LIMNOS (Lemnos) - vše o ostrově

Zdroj: recko.name/diskuze.php?id=5650
Uživatel: anka 11.12.2007  
Neznáte tento ostrov? Jedná se mi o pláže, čistotu moře (bez mořských řas), počasí - srpen/září, větrnost, teplota vody, výskyt komárů, ceny, úroveň služeb,...Líbí se mi hotel Plati Beach, popřípadě Villa Victoria v oblasti Plati. Máme dvě malé děti.
Předem děkuji za každou informaci.
Uživatel: Marci 11.12.2007  
Ahoj, taky by mně zajímal názor na tento ostrov. Chceme jet do Lemnos Village s tříletým synem....v průvodci jsem jen dočetla, že Plati tvoří pár apartmánových domů, ne až tak moc krásná výstavba (spíše ta rychlá turistická), v průvodci je i zmínka o Plati Beach-celkem ho chválí, jen doporučují pokoje v prvním patře a vzadu-kvůli hluku od baru)...tak, že je možné se setkat po ránu na pláži s ovečkami, které míří na pastvu :-) -ale za tyto informace neručím:-))
Uživatel: Lenka22 20.2.2008  
Ahoj na tento ostrov se chystáme 30.6.2008 jsme ubytování ve Stone House není tady někdo kdo tam taky v tomto termínu jede ??
Uživatel: Bene 10.3.2008  
Ahoj všichni na tento ostrov se s familii chystáme 11.8.2008 jsme ubytování ve Stone House . Po návratu přidáme naše postřehy jak potěšující tak i ty ,které nás zarmoutili. :-)
Uživatel: Jitka 23.4.2008  
Dělá Limos ještě nějaká jiná cestovka než Alexandria?? Já žádnou nenašla, ale třeba někdo o nějaké víte. Díky
Uživatel: Vladuska 23.4.2008  
Ano - ještě Firotour má pěknou docela nabídku. Mám to mezi favority na příští rok.
Uživatel: ToDo 26.5.2008  
Doporučuji kouknout na http://www.limnos.cz/
Uživatel: repka 26.5.2008  
Ahoj! Tak já s rodinou také jedu na Limnos za týden. Už se hrooooozně těšíme a hned potom podáme zprávy. Náš hotel je LEMNOS VILLAGE... juhůů,jak já se těšim! Tak adiós
Uživatel: Elsa 14.6.2008  
Ahoj Lenko, tak to asi budeme sousedi :-)
Uživatel: Prochy 25.6.2008  
Tak už někdo o tom ostrově něco pošlete a netajte to !
My jedem 10.7. do Plati a na můj vkus toho o ostrově vím dost málo. Přesto si myslím, že průvodce bude ještě skromnější. Po zkušenostech z minula....
Přidejte názory, rady, fotky a mapky !! Mapy Limnosu skoro žádné nejsou.

Prochy
Uživatel: Elsa 25.6.2008  
Odlétáme za pár dní a jak vidím, asi do té doby nikdo konkrétní zkušenosti nenapíše (( Aspoň přidám ještě nějaké další odkazy, co jsem našla, možná znáte.. http://www.platibeach.gr/ http://www.lemnos-island.com/
Uživatel: Prochy 1.7.2008  
No to mje neskutečný. Je tam 60 tisíc příspěvků, 127 nových galerií a nic z Limnosu. No co to je. Dělejte něco.
My také chceme vědět kam jedem, co tam je, jak to tam chodí. Jedeme s Alexandrií 10.7. do Plati. Jaký je tam průvodce? Autobus jede přímo z letiště do Plati nebo jede napřed do Miriny? Je tam u Victorie bazén? Na fotkách v prospektech je, ale na Googlu je zatím jen hromada hlíny. Jak daleko je to do obchodu? Máte nějakou mapku Plati? To lítá na Limnos plné letadlo? Co je to za model?
Tak se ukažte? Díky
Prochy
Uživatel: recatko 2.7.2008  
Z Límnosu jsme se vrátili v pondělí, tak snad přes víkend dám dohromady nějaké fotky. Byli jsme také s Alexandrií, ale v Myrině. Delegát Alexandrie je takový "svůj", ale jde to. Autobus jel z letiště nejdříve do Plati, ale nestavěl přímo u Victorie, takže o bazénu nevím. Plati je malá vesnička, která leží trochu straná od moře, v kopci, podél moře jsou jen domy a apartmány. Na ostrově jsou vlastně jen malé vesničky, jen o Myrině by se dalo říct, že to je něco jako malé městečko. Z Plati do Myriny je to asi 3 km, spousta lidí, co bydlela v Plati, chodila večer do Myriny. Letadlo, kterým jsme letěli, bylo plné asi ze 3/4, ale bylo to docela malé letadlo (typ nevím, ale vypadalo, že už má něco za sebou) a bylo to řecké letadlo včetně posádky. Jinak ostrov se nám moc líbil, nejsou tam prakticky žádní zahraniční turisté, až to 1 letadlo Čechů a pár Angličanů, takže opravdu klídek. Je tam spousta pláží dostupných po prašných cestách, kde jsme byli celý den sami, příp. třeba v 5 lidech na 3 km. Na organizovaných plážích se neplatil žádný poplatek za lehátka nebo slunečníky.
Uživatel: Prochy 2.7.2008  
Díky moc za informace. ještě se chci zeptat jak se cenově pohybuje půjčení auta a zda existuje autobusové spojení mezi Myrinou a Plati a případně jak často?
Uživatel: recatko 2.7.2008  
Nejmenší auto bylo za 30 EUR/den (částečné pojištění) nebo za 37 EUR/den (plné pojištění), když ho budeš chtít na víc než 3 dny, tak je sleva 10%, nad 5 dnů, pak 15%. Autobusy na ostrově nějaké jezdily (např. mezi Myrinou a Atsiki, Myrinou a Moudrosem a Myrinou a Plakou), ale o spojení mezi Plati a Myrinou nevím. Vím jen, že taxíkem to bylo za 6 EUR/cesta.
Uživatel: Fru 2.7.2008  
Díky moc recatko -konečně nějaké informace :-) já se chystám 30.7. do Villa Victoria- z Tvého příspěvku jsem nadšená -přesně takhle si to představuju, klídeček, volné pláže. podnilkli ste nějaké výlety-autem, motorkou, -co stojí za to vidět?? můžeš třeba cenově porovnat s jinými řeckými ostrovy? díky
Uživatel: recatko 2.7.2008  
V Myrině stojí za to vylézt na zbytky benátského hradu (pěkný rozhled, kolem pobíhají srnky, v noci je krásně osvícený) a nad Myrinou při cestě do Plati je kostel Agios Nikolaos, odkud je taky pěkný výhled na hrad v Myrině, Myrinu a okolí. Na ostrově jsou 4 přístupná archeologická naleziště (Poliochni - osídlení staré cca 3000 let, ale opravdu jen zbytky, Kaveiros - zbytky svatyně, Hefaisteia - zbytky starověkého divadla (asi v nejlepším stavu, trochu horší cesta k němu) a v Myrině (prehistorické osídlení). Z pláží určitě nevynechte Gomati - je to pláž s písečnými dunami, stranou všech vesniček, na okraji pláže v takové lagunce jsme viděli spoustu želviček.
Uživatel: Fru 3.7.2008  
Chci se ještě zeptat-vzhledem k tomu, že máme pobyt bez jídla, jaké jsou možnosti stravování? jestli ste navštěvovali místní taverny-v Platy či Miryně - jaká je jejich úroveň, popř. cenové relace a zda je hospůdek více a je z čeho vybírat? Můžeš nějakou doporučit? Co třeba obchody - nebudu muset chodit nakupovat až do Miryny? dík za odpověď
Uživatel: recatko 3.7.2008  
Taky jsme byli bez jídla, každý večer jsme chodili do nějaké taverny a vždycky jsme si pochutnali. Cenově je to stejné jako na jiných řeckých ostrovech, večeře pro 2 (1-2 předkrmy, jídlo, salát, něco k pití) nás většinou vyšla cca na 20-30 EUR. Bohužel můžu zhodnotit jen situaci v Myrině, protože přes Plati jsme jen projížděli autem. V Myrině je taveren i obchůdků dost, na pobřežní promenádě, u přístavu i v uličkách v centru.
Uživatel: Fru 3.7.2008  
Ok- to zní dobře :-) ještě dotázeček - dá se šnorchlovat? resp. je na co se dívat-např sbírat mušle, apod. nebo je tam jen klasicky písečné dno a konec?
Uživatel: recatko 4.7.2008  
Vzhledem k tomu, že většina pláží je písčitých, tak se šnorchlováním je to složitější, i když kolem různých skal je i tak co k vidění. Mušle jsou skoro všude, některé i moc pěkné.
Uživatel: monika123 5.7.2008  
Diky diky za info, piste dalsi, kdo se vracite z tohoto neprozkoumaneho ostrova. Fru, take letime 30. 7. do Viktorie- to se asi potkame?
Uživatel: monika123 5.7.2008  
Dotaz pro recatko
Prosim te, jake je more? Bylo teple? Nekteri totiz silene strasi, ze tam je more stale ledove :-( tak mame trochu strach. Diky za odpověď.
Uživatel: recatko 5.7.2008  
Asi tě moc nepotěším, v Myrině bylo moře opravdu dost studené, ale když jsme se pak jezdili po ostrově a koupali se na jiných stranách ostrova, tak tam bylo teplé.
Uživatel: monika123 5.7.2008  
A co v Plati? Tam jste se take koupali? Vypada to podle fotek, ze je tam melko- tak snad by tam mohlo byt i teple more... Jinak uvitam i jine tipy na super plaze s teplejsim morem:-) Diky
Uživatel: Fru 7.7.2008  
Recatko, vy jste po ostrově jezdili autem, nebo na motorce - je tam husty provoz a jaké jsou silnice? dá se ostrov sjezdit na motorce-cheme si ji totiž na místě vypůjčit.
Moniko - já už se nemůžů dovolené dočkat, už odpočítávám minuty - takže see you na letišti :-)
Uživatel: monika123 7.7.2008  
FRU: ja uz se taky nemuzu dockat, jen mam strach z te studene vody- jedu s mamkou, ktera ma nemocne nohy a jediny sport,k tery muze delat je plavat. Loni jsme meli smulu na hroznou zimu- venku bylo kolem 18 stupnu a sileny vitr, predloni zase bylo ledove- opravdu ledove more atak doufame , ze aspon letos, ale zatim to nevypada moc nadejne :-( Ale tesim se, to je jasny.
Uživatel: recatko 7.7.2008  
My jsme jezdili autem, ale určitě je ostrov sjízdný i na motorce, spoustu jsme jich potkali. Základní síť silnic je v dobrém stavu (asfalt), k různým plážím pak vedou většinou prašné cesty, ale byly s trochou opatrnosti sjízdné. Z hustého provozu nemusíte mít strach, cestou po ostrově jsme moc aut nepotkávali, trochu více provozu je jen v okolí Myriny.
Uživatel: Fru 7.7.2008  
Moniko, myslím, že v srpnu bude opravdu hic - uvidíme, jak to bude s větrem, ale pokud by bylo moře opravdu studené, čemuž nevěřím, u vily je, alespoň podle obrázků celkem slušný bazén, takže v nejhorším případě- v něm bude určitě voda teplá.

Recatko -sliboval si nějaké fotky, myslím, že v rámci téhle diskuzní skupiny budou všichni rádi, když nám sem nějaké vložíš - díky :-)
Uživatel: amelis 7.7.2008  
Plati beach... na začátku malinko kamínků,pak písečné dno, voda v červnu teplá, problémem mohou být medúzky,které nežahají ale bylo jich moooccc.
Uživatel: amelis 7.7.2008  
Osamělá pláž v okolí plati
Uživatel: Fru 8.7.2008  
Amelis, díky moc za fotky; pokud by si přidala nějaké postřehy, či komentáře o ostrově a pobytu, bude to super - mně osobně třeba zajímá nejvíce Platy a vila Victoria, ale budu vděčná za jakýkoli příspěvek.
Uživatel: amelis 8.7.2008  
Ostrov je téměř nedotčený turismem, proto někdy máte pocit, ze lidé vlastně ani nevědí, jak a co a za kolik Vám mají nabídnout. Kdo má rád typickou řeckou přátelskost, náladu - bude spokojený. Jdete po ulici, lidé se zdraví, usmívají se, mávají.... večer na náměstí posedávají na zápraží, hraje hudba, povídají si, mezitím běhají děti... když jsme v horku šli pěšky na výlet, několik aut nám samo od sebe zastavilo a odvezli nás kam jsme potřebovali, nevzali si ani korunu pardon ani euro:-)všichni ochotně poradí a když nevědí nebo nerozumí strašně se omlouvají.... Ohledně výletů - krajina je jednotvárná, poměrně suchá a pustá.. krásné jsou výhledy na pláže, osamělé kostelíky, a západy slunce... všude jsou zvířata... na suchých pastvinách - ovce, kozy, oslové... volně v přírodě jsme viděli hada i želvy. Spousta kaktusů, šneků, hmyzu:-) O vila Victoria jsem napsala recenzi... kdo čeká ale zábavu, luxus, ruch.. .ať jede jinam. Tohle je extremne klidný ostrov. Obchody zavíraly ve 22h.
Uživatel: Luko 8.7.2008  
Amelis, dík za cenné postrehy... V Tvojej recenzii na Vila Victoria ma však zaskočila poznámka ohľadne stravovania v blízkom hoteli Plati Beach. Absencia rýb v menu mi pripadá, najmä vzhľadom na fakt, že Plati je rybárskou dedinkou, prinajmenšom záhadná. Ktoré dva druhy mäsa boli teda v ponuke? Naozaj žiaden "seafood"? Prikladám zopár zaujímavých videí o Limnose : http://www.youtube.com/watch?v=Uu-fOsbNUlc http://www.youtube.com/watch?v=q2wXjUkn378 http://www.youtube.com/watch?v=cy92V02SkGw
Uživatel: amelis 9.7.2008  
Převládalo kuřecí a hovězí maso. Občas mleté ( karbanátky). Poslední den bylo grilování - tedy i vepřové maso.
Uživatel: Fru 9.7.2008  
Chci se zeptat, zda jsou přímo v Plati nějaké hospůdky či taverny-máme totiž pobyt bez jídla. díky
Uživatel: recatko 9.7.2008  
Pár fotek z Limnosu - zbytky hradu v Myrině.
Uživatel: recatko 9.7.2008  
U Moudrosu
Uživatel: recatko 9.7.2008  
Hefaisteia - zbytky divadla
Uživatel: recatko 9.7.2008  
Výhled na ostrov
Uživatel: recatko 9.7.2008  
Lagunka u pláže Gomati
Uživatel: recatko 9.7.2008  
Zvonice kostela Agios Nikolaos
Uživatel: Prochy 10.7.2008  
Takže těch fotek moc není... Asi tam opravdu nikdo nejezdí. Dnes navečer letíme. Prochy
Uživatel: recatko 10.7.2008  
Tak ještě nějaká - arch. naleziště Poliochni
Uživatel: recatko 10.7.2008  
Vesnička Kotsinas
Uživatel: Faethor 16.7.2008  
Ahoj,
my se chystáme na Limnos v září, chtěl bych se zeptat na půjčejí aut a skútry (typy, ceny), díky za odpověď
Uživatel: monika123 17.7.2008  
Pro Amelis: Prosim te, strava ve Viktorii byla jako svedsky stul nebo servirovana. Diky Monca
Uživatel: Vladuska 22.7.2008  
Jedná se o větrný ostrov ? Hodně větrný třeba jako Karpatos příp. Kréta , Kos ? Dá se v Plati posedět večer někde u hudby ?
Uživatel: ToDo 22.7.2008  
To: Vladuska. Limnos je opravdu docela větrný ostrov, ale takové jsou zřejmně všechny v egejském moři, i když např. na ostrově Samos byl vítr i silnější, takže je to srovnatelné např. s Krétou. Co se týká posezení u hudby, tak to se obávám, že to bude problém. Ve středisku v Plati jsem se za 11 dní setkal pouze 1x s živou hudbou v taverně za celou dobu.
Uživatel: Prochy 28.7.2008  
Minulé pondělí jsme se vrátili z Limnu-takže pár aktuálních informací. Bydleli jsme v Plati Villa Victoria - bez jídla. V Plati jsou pouze 3 taverny (z toho 1 rybí, 1 něco mezi pizzerií a řeckou restaurací), dvě z nich jsou u pláže, jedna na hlavní silnici. Ve vesničce Plati, která je od pláže vzdálena cca 700 m do docela prudkého kopce je 1 taverna - dle našeho názoru nejlepší - typická řecká.jediné dva minimarkety jsou ve vesničce Plati - u pláže a ubytování není bohužel jediný obchod. Pohledy a jiné suvenýry je možno koupit pouze v hlavním městě, v Plati žádný obchod s tímto sortimentem není. Půjčovné za nejmenší auto (Atos) je EUR 50/den. Sleva 5% při půjčení na 5-10 dní. Pláž v Plati je krásná, moře čisté, plno rybiček a mušlí. V moři jsou malé medůzky, které nežahají. na některých plážích jich je tolik, že si člověk připadá, že plave v "želé". na ostrově je plno krásných pláží, u těch neorganizovaných je bohužel někdy problém s nepořádkem (řasy, plasty, odpadky).celkový dojem z dovolené je dobrý, jediná nespokojenost je s nedostatkem informací od CK (Alexandria) a jejích průvodců - v průběhu pobytu se měnili. první průvodce nespolehlivý, v průběhu pobytu ho vystřídala kolegyně, která je sice milá a příjemná, ale bohužel téměř nic nevěděla.
Uživatel: Vladuska 28.7.2008  
ToDo: Ani třeba v hotelu bar s reprodukovanou hudbou není ? Nějaká maličkatá diskotéka ? Mně by Limnos dle popisu moc vyhovoval, jenže mám 2 teenagery a to by tam asi pro ně byla nuda, že ?
Uživatel: raduna 28.7.2008  
Ahoj Prochy,můžu vědět s kým jste letěli a jaké byly časy odletu,příletu,kolik bylo lidí na pláži v Plati,odlétáme asi za za 10 dní,tak potřebuji nějaké info,díky.
Uživatel: Prochy 28.7.2008  
Ještě doplnění: autobusová doprava na ostrově nefunguje, taxi Myrina-Plati 6EUR jedna cesta.
Uživatel: Prochy 28.7.2008  
Byli jsme s CK Alexandria - letecká společnost Travel service. odlet na Limnos v 17.35, odlet z Limnu v 15.40. Na letišti v Limnu to probíhá rychle neb tam jiné než naše letadlo nebylo. Na pláži v Plati, jakož i na jiných plážích bylo lidí málo, více se jich soustředilo u lehátek a slunečníků (ale nebyly všechny obsazené), pokud si vybereš samostatně stojící slunečníky bez lehátek tak se dá najít místo kde v blízkosti nebude nikdo. samostatné slunečníky jsou zdarma, slunečníky s lehátky jsou za cenu malé konzumace v taverně.
Uživatel: john 29.7.2008  
S těmi autobusy se mi to nějak nezdá. To je Limnos opravdu jediný ostrov, který nemá veřejnou dopravu?
Uživatel: Helena 29.7.2008  
Tak se mi zdá podle všech popisů že Limnos není nic moc ostrov, prakticky nic tam není a zdá se tam celkem dost draho, 50 E za autíčko na den, to snad nemyslí vážně?Asi je to opravdu dost nezajímavý zapadákov.
Uživatel: recatko 29.7.2008  
To Helena: Promiň, ale to záleží na tom, co hledáš. My jsme hledali ostrov bez davů a turistů, s původní řeckou atmosférou a přesně to jsme na ostrově našli. A není pravda, že autíčko je za 50 EUR na den. My jsme platili v půjčovně Europcar 37,- EUR/den (včetně veškerého pojištění), s částečným pojištěním bylo za 30,- EUR/den. Ani jiné ceny nebyly vyšší než na ostatních ostrovech, naopak se např. neplatilo za slunečníky a lehátka na organizovaných plážích. Ani není pravda, že nefunguje autobusová doprava, osobně jsme ji sice nevyzkoušeli, ale při cestách autem jsme linkové autobusy s různými trasami (Myrina - Plaka, Myrina - Moudros) potkali. Ale samozřejmě, jestli hledáš ruch jako je např. Laganas na Zakynthose, tak to tady opravdu nenajdeš. A na druhou stranu, pokud bude mít Límnos pověst "nezajímavého zapadákova" aspoň zůstane co nejdéle bez masového turismu pro ty, kdo hledají klid a místní atmosféru.
Uživatel: Elsa 29.7.2008  
To záleží, co kdo očekává. Zapadákov ano, ale to bylo právě to krásný, alespoň my byli nadšený. Poloprázdné pláže, taverny, klid a pohoda.
Auto jsme měli půjčený na dva dny za 75 eur (opel corsa). A co se týče té ceny, docela jsme se zamýšleli nad tím, vzhledem ke stavu cest, po kterých se jezdilo, zda se to půjčovnám vůbec vyplatí.
Dost často se stávalo, že při večeři jsme byli v celé taverně úplně sami. Nejlepší taverna a kupodivu i nejlevnější byla taverna v centru Plati, ta bývala často zaplněná, nevýhodou byla cesta do prudkého kopce. Dole u pláže jsme si nejvíc oblíbili tavernu Timis, milí majitelé, výborné jídlo a 17 koček )). Vedle byla taverna Gregoris, ale ta nás nenadchla, hlavně přístupem personálu a dále restaurace - pizzerie, tam už zase chyběla ta řecká-limnosská duše )), jediné plus bylo vybavení zahradníma hračkama pro malé děti.
Dále jsme navštívili tavernu ve ve vesničce Sardes (vnitrozemí) - nic moc, a výborná taverna byla ve vesničce Kotsinas přímo u moře.
Uživatel: recatko 29.7.2008  
Přidávám se k Else, že výborná taverna byla ve vesničce Kotsinas. Vůbec tahle vesnička (pár domečků) nám přišla úžasně romantická.
Uživatel: ToDo 29.7.2008  
To Vladuska: Tak u hotelu na pláži bar je, kde hraje hudba. Bar je otevřen do noci, ale to je asi vše co se týká vyžití pro teenagery. Jen upozorňuji, že je tam možná o trochu dráž než je na jiných ostrovech běžné. Zdůvodňují to tím, že na celém ostrově Limnos jsou lehátka na pláži zdarma, ale to je kompenzováno vyššími cenami u plážových barů, ke kterým tyto lehátka patří. Jestli si dobře vzpomenu na některé ceny tak frape 2,5 eura, točné pivo 0,5l 3,5eur, ledový čal 0,33l 2,5 eur, lahvové pivo 0,33l 2,5 eur atd. Limnos je tedy super klidné nedotčené místo, ale pro "náctiletý" by to asi fakt mohla být nuda.
Uživatel: Helena 29.7.2008  
Já tam nebyla, takže mluvím podle toho, co jsem se tu dozvěděla, protože jusem o tomto ostrově uvažovala na za rok.Dovču typu Laganas, Chersonissos a pod.nesnáším, ale Limnos bude zase asi trochu příliš mimo.Ani ty obrázky krajiny se mi moc nelíbí, mám ráda hornatější ostrovy a tady je jen zdá plošina pusto.Asi proto také dosud nebyl o ostrov zájem.Ceny jsem brala podle toho, co se tady uvádělo, nepředpokládám, že si těch 50E někdo vymyslel, aby ostrov pohaněl.
Uživatel: Prochy 30.7.2008  
Půjčovné za Huyndai Atos na jeden den činilo EUR50/den - to je cena, za kterou bylo možno si půjčit auto přes CK Alexandria nebo Firo-tour v době našeho pobytu 10.-21.7. bydleli jsme v Plati a tam žádná půjčovna nebyla takže toto byla nejjednodušší forma půjčení vozu.uvádím pravdivé informace a NESNAŽÍM se ostrov pohanět! :-(
Uživatel: Helena 30.7.2008  
Prochy, tak to je ale trochu o něčem jiném, půjčovné přes CK je vždy podstatně vyšší než když si to zařídíš sám.My si vždy zařizujeme sami ale taky se nám zase na Peloponésu v Killini stalo, že široko daleko nebylo kde půjčit, tak jsme byli nuceni využít CK, ale lepší než nic.Jinak za Athos 50 E to je teda fakt příšerná cena, když víš, kolik to stojí za toto autíčko jinde na ostrovech.
Uživatel: raduna 30.7.2008  
Ahoj Prochy,nebyl jsi se podívat u hotelu Lemnos Village,za týden tam jedu a nemám vůbec žádný informace,asi tam od nás nikdo nejezdí.Napiš jak to tam vypadá,díky.
Uživatel: Elsa 31.7.2008  
Heleno, nám delegát tvrdil, že cena je stejná při zařízení přes něj, nebo přímo v půjčovně. Ale i kdyby to nebyla tak úplně pravda, stejně přes něj to byla nejjednodušší cesta, jak píše prochy. Individuálně by to znamenalo další náklady, dopravit se do myriny - taxi, nebo zavolat mobilem, což také něco stojí, ale to už je na každém, jak se rozhodne. Takhle to bylo bez starostí, ráno auto stálo u apartmánu a poslední den výpůjčky se tam večer zase nechalo stát i s klíčkama a oni si ho vyzvedli, žádná osobní přejímka.
Uživatel: Elsa 31.7.2008  
Raduno, do hotelu lemnos village se určitě jezdí. Z našeho autobusu tam pár lidí vystupovalo, ale víc konkrétního o něm ti bohužel nepovím. Leží na stejné pláži, jen až v rohu, takže to budete mít dál do centra plati. Našla jsem jednu fotku, kde je vidět, ale omluv kvalitu. Foceno z lehátek u hotelu,baru plati beach.
Uživatel: Prochy 31.7.2008  
Raduno, okolo hotelu Limnos village jsme pouze procházeli. leží jak píše Elsa na konci pláže, je postavený v kopci. vypadá velmi pěkně, udržovaně - na Řecko docela luxusně, na pláži mají svoje lehátka a slunečníky, delegát nám říkal, že tam funguje hotelový autobus, který vozí hosty do Myriny (tuto zprávu nezaručuji vzhledem k nespolehlivosti delegáta). myslím, že budete určitě spokojeni. dodatečně vložím nějaké foto
Uživatel: Jitka 31.7.2008  
Chtěla bych se zeptat jak je to s tím delegátem - Prochy? Fakt byl nespolehlivý? a od jaké cestovky jste byli? Také mne zajímá studia Artemis v Mirině . Byl tam někdo? Děkuji za odpovědi
Uživatel: Prochy 31.7.2008  
Jitko, byli jsme s CK Alexandria. nespolehlivý průvodce už tam naštěstí není, vystřídala ho sl. Monika a ta už snad také pochytila nějaké informace. v době našeho pobytu tam byla pár dní a moc toho bohužel nevěděla. přes původního delegáta jsme si dostatečně dopředu objednali auto, v den přistavení nám po 2 urgencích suše SMS sdělil, že auta došla a budou až následující den - to je opravdu dost neprofesionální jednání. ohledně studií Artemis bohužel nic nevím - my jsme bydleli v Plati.
Uživatel: Prochy 31.7.2008  
Chybička se vloudila - takže ještě jednou hotel Lemnos village
Uživatel: ToDo 3.8.2008  
Pár foteček z dovolené na ostrově Limnos jsme přidali do fotgalerie http://www.recko.name/galerie.php?view=1&id=819 :-)
Uživatel: petra2312 4.8.2008  
Todo,
koukala jsme na Tvoje fotky, chci se zeptat.....vy jste byli ubytováni v hotelu Plati Beach? Akorát se tam chystáme, můžu poprosit o podrobnosti.....díky moc
Uživatel: Winona 4.8.2008  
Mám dotázek, chceme se ubytovat v mezonetech Villa Victoria v Plati je poblíž supermarket, kde se dá sehnat ovoce a zelenina nebo musíme až do Myriny?
Uživatel: ToDo 4.8.2008  
To: petra2312. V hotelu Plati Beach jsme byli v polovině července. Jde o menší hotel, kde byli ubytováni pouze češi (snad s vyjímkou 2 řeckých rodin přes víkend). Hotel je umístěn na krásné pláži, nevýhodou však je, že do vesničky Plati (kde je nejbližší supermarket) je to cca 15 minut chůze do kopce. Vybavení pokojů je nové, hotel je po rekonstrukci. Co se týče jídla, tak snídaně byly celých 11 dní stejné, s večeřemi to bylo o trochu lepší (výběr ze 2 maximálně 3 jídel). Do většího městečka Myrina se dá dojít pohodlně po ne příliš rušné silnici - cca 2 až 3 km. Dovolenou v Plati určitě ocení ti kteří hledají klid řeckého venkova, naopak ten kdo potřebuje ke své dovolené promenády lemované disco bary a obchody bude asi zklamán. Nám se dovolená v Plati Beach moc líbila a vřele doporučuji, i když samozřejmně každý najde něco co mu zrovna nemusí vyhovovat.
Uživatel: Brit 7 4.8.2008  
Chtěl bych se zeptat,jestli někdo nevíte jak je vybavená kuchyň v mezonetech Villa Victoria?
Uživatel: Fru 15.8.2008  
Pohled na vesničku Plati od Villa Victoria
Uživatel: Fru 15.8.2008  
Pohled na pláž Gomati -pláž s písečnými dunami -na severu ostrova Limnos
Uživatel: Fru 15.8.2008  
Pohled na Plati Beach při západu slunce z cesty vedoucí do vesničky Plati
Uživatel: Fru 15.8.2008  
V pondělí jsem se vrátila z Villa Victoria - viz samostatná recenze vily.celý pobyt musím zhodnotit jako příjemný a to také proto, že jsem NEMĚLA předplacenou polopenzi (bezesporu nejlepší taverna na kopci ve vesničce Plati, rodinná atmosféra, dobré jídlo, nízké ceny, jen personál nemluví skoro vůbec anglicky). Polopenzi hodnotili ostatní dovolenkáři jako nedostačující čtyřhvězdičkové kvalitě, malý výběr jídel nikoliv formou švédských stolů, ale vždy s "regulovčikem", který nandává porce. Jinak v termínu 31.7.-11.8. stálo půjčení auta 65 EUR/den-Opel Corsa a motorka-jakákoliv 20 EUR/den. Slevy za více dní půjčení nebyly. Na pláži stál frech juice 4 EURa, frape 2,5 EURa. Počasí výborné, pouze několik dní silněji foukal vítr, ale i přesto bylo možné být na pláži. Do bazénu u Victorie smí děti pouze pokud je přítomen některý z rodičů, a to i děti starší, paní řekyně to striktně dodržovala a pokud rodič chyběl nadávala. u bazénu možno koupit výbornou zmrzlinu.
Uživatel: monika123 18.8.2008  
To Winona
Ve vile Victorii jsou kychynky dosti male- jedna se jen o dvouplotynkovy varic, dva kastroly, panvicka, nadobi nedostacujici- zalozelo ale na apartmanu- my mely 1 hluboky talir na 3 lidi, ale jinak hodnotim prijemne. Pekna klidna dovolena u krasne plaze.
Uživatel: slunino 25.8.2008  
Mám otázečku, nevíte někdo jestli při půjčení auta vyžadují mezinárodní řidičák nebo jim stačí česká kartička. Předem moc díky za reakce
Uživatel: raduna 26.8.2008  
Stačí jenom řidičák,nic jiného nechtějí.
Uživatel: raduna 26.8.2008  
Promiň,samozřejmě náš řidičák.
Uživatel: Helena 26.8.2008  
Teda, 65 E za Corsu na den, to jsou teda vyděrači.Kolik je tam půjčoven, asi jen jedna , když si můžou tyhle příšerný ceny dovolit.Jinak když jsem se v CK informovala ma Limnos, tak mi řekli, abych v žádném případě nečekala od 4* na Limnu totéž co jinde třeba na Rhodu nebo Krétě, to je prý nebetyčný rozdíl.
Uživatel: slunino 26.8.2008  
To Raduna
Moc děkuju za rychlost a samozřejmě za odpověď.

To Helena
Jestli máš něco proti tak tam prostě nejezdi a nemusíš tady kazit náladu.
Uživatel: raduna 26.8.2008  
To Helena,to by mě zajímalo v který CK Ti tohle řekli.Byl jsem letos na Limnosu v hotelu Lemnos Village ****+ a v mnohém předčil takto značené hotely na Rhodosu i na Krétě,pokud na to nepřijdeš,tak jestli budeš chtít tak Ti řeknu v čem. :-)
Uživatel: Konys 26.8.2008  
Myslím, že Helena řekla naprostou pravdu, tak co se do navážíte.Jestli tam půjčují prťavou Corsu za 65 na den a nedávají slevy na více dní, tak jsou to vydřiduši na vy jste cvoci,, že je v tom podporujete.tolik jinde nestojí ani jeep, maximálně snad na pevnině, která je drahá na půjčování aut.Tady se prostě berou jen kladné názory, pokud člověk vysloví opak, je okamžitě divný a nenormální a nemá tu zaclánět.
Uživatel: Helena 26.8.2008  
Tak Raduno, to ti klidně řeknu, je to v Alexandrii v pražské pobočce a byla to tuším sl.Petkovičová.To samé mi řekla i o Lesbu a to s ní tedy plně souhlasím, protože jsem to vloni zažila v tzv.4* hotelu Sun Rise.Sice mi přišlo divné, proč mi to říká o likalitě, kterou potřebují sami prodat, ale vzhledem k tomu, že prý na Limnu sama byla, by se tomu dalo i věřit
To Konys:Díky za podporu, ale jsem na to zvyklá.Lidi většinou chtějí slyšet jen to pěkné.
Uživatel: Fru 3.9.2008  
To Helena - co se Villa Victoria týče máš naprostou pravdu - 4 hvězdy jsou na jiných ostrovech opravdu služby úplně někde jinde a to mi potvrdilo více lidí, kteří mají již nějaký ten řecký ostrov za sebou a kteří se mnou byli na Limnosu. Hotelu lemnos Village se to zřejmě ale netýká. Na limnosu se turist. ruch teprve rozjíždí, ale už není v takových plenkách, aby místní nepochopili, že zatím zde není taková konkurence, aby nemohli šponovat ceny. V příštích sezonách to třeba už bude jinak.
Uživatel: matamus 6.7.2011  
Nemá někdo aktuální informace, jak vypadá letošní sezóna na Limnosu? Díky. :-)
Uživatel: Amelie 11.7.2011  
Zdravím všechny, uvažujeme o letošní dovolené na Limnosu (Lemnos village resort). Netuší tu někdo, jestli je na Limnos přímý let nebo mezipřistání, popř. s jakou společností se tam letos létá? V cestovce mi to operátorka nebyla schopná říct.. Díky za případnou odpověď . (-)
Uživatel: Amelie 11.7.2011  
Tak už jsme na to přišla, koho by zajímalo-sama si odpovídám. Na Limnos se létá přes Kavalu na pevnině. Podle letového řádu je na cestě na Limnos mezipřistání v Kavale, na cestě zpět do ČR nabírá letadlo z Kavaly pasažéry na Limnosu (to mi přijde lehce nelogické). Čerpáno ze stránek Smart wings.
Uživatel: Iva 11.7.2011  
Cestující na Limnos nikdy neobsadí celé letadlo, takže letje společný s Kavalou. Je to jako když jedno letadlo letí z Brna a z Ostravy, přičemž se při cestě tam a zpět vystřídá mezipřistání jednou v Brně, jednou v Ostravě - těch pár km není pro letadlo žádná dálka.
Uživatel: Amelie 11.7.2011  
Díky za reakci. Chápu, že se letadlo na Limnos nenaplní, proto jsem se taky začala pídit po případném mezipřistání. Vždycky létáme z Prahy a mezipřistání jsem ještě nezažila, tak bude nějaká novinka, jestli ta dovolená klapne. :-) Přišlo mi, že je trochu zvláštní, že letadlo z Kavaly se vrací na Limnos..spíš jsem čekala, že nás vysadí/naberou třeba cestou na Lesbos..ale opravdu o tom vím houby :-) . Jinak za sebe musím říct, že bych čekala, že mi to řeknou ma zeptání už v cestovce a nebudu si to pak hledat..
Uživatel: klára187 11.7.2011  
Na Limnos jsem letěla vloni a mezipřistání bylo na Chiosu :-)
Uživatel: Amelie 11.7.2011  
Na Chiosu? To vás jen vysadili/nabrali cestou na něj? Ono je to asi vlastně jedno, hlavně že pak člověk přistane na správném ostrově a užije si dovolenou --| (-) :-) .
Uživatel: PM 11.7.2011  
Ahoj, potvrzuji informace o mezipristani na chiosu, byl to let z prahy a letos nas to ceka opet, klasicka recka recidiva, tedy limnosska :o)
Uživatel: klára187 11.7.2011  
Ano, přistáli jsme na Chiosu, kde zůstaly asi tak 2/3 lidí z letadla a potom jsme letěli na Limnos. Při zpáteční cestě to bylo naopak, letadlo letělo z Chiosu a my jsme přistoupili :-) Letos si to taky zopakujem :-)
Uživatel: Amelie 12.7.2011  
Tak to jsme lehce zmatená-pročpak mi internet odhalil let do Kavaly (dostala jsem se k tomu přes stránky letiště Praha, číslo letu, Travelservis a Smartwings) :-). Mrkla jsme na zájezdy na Chios a jsou s odletem 2. 8., což je den po našem odletu, tak mi to nějak nesedí.. Ale je to vlastně jedno..mezipřistání je jisté, kde to bude je už vcelku jedno, když z toho místa člověk uvidí akorát letiště z okýnka :-).
Uživatel: Amelie 13.7.2011  
Tak, v cestovce zaplaceno a hurá na Limnos . (-) |.| P.S.: Prý je to opravdu přes tu Kavalu.
Uživatel: matamus 13.7.2011  
To Amelie: V kterém termínu letíte? My zvažujeme tento ostrov také i stejný hotel (ale zřejmě až na konci sezóny), tak sonduju, jestli budeme mít "čerstvého zpravodajce", s ohledem na malou návštěvnost ostrova je problém získat aktuality. Díky za odpověď. (-)
Uživatel: Amelie 14.7.2011  
Matamus: Letíme 1. 8., Lemnos village. Ale máme to letos myšleno jako totálně odpočinkovou dovolenou (dámskou jízdu)-ležet a číst, maximálně výlet do Myriny. Každopádně když napíšete, co by vás zajímalo, tak zkusím vyzjistit . (*)
Uživatel: martinkas 7.6.2012  
Byl jste někdo už letos na Limnosu a půjčovali jste si auto? Nebo to plánujete? Můžete napsat kde, kolik dní, cenu? Případně díky za postřehy z loňského roku.
Uživatel: donka 11.6.2012  
Chystáme se na Limnos v září |o| |.| dá se půjčit skútr a za kolik prosím?
Uživatel: john 15.6.2012  
Vrátili jsme se z Limnosu před pár dny, z jedné z nejkrásnějších dovolených. Rád zodpovím konkrétní dotaz (mimo aut, motorek a hotelů). :-)
Uživatel: john 29.9.2012  
Http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096911352-objektiv/212411030400916/obsah/219380-ostrov-limnos/
Uživatel: Kalimero 20.9.2013  
Na netu toho moc o Limnosu není, většinou jen pár všeobecných informací. Žádné podrobnosti pro nás, řeckomaniaky. Něco málo jsem vyšťourala, snad to bude někomu k užitku. (Něco je už hozené do překladače.)

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=cs&prev=/search%3Fq%3Dlimnos%26start%3D140%26sa%3DN%26biw%3D1366%26bih%3D657&rurl=translate.google.cz&sl=en&u=http://www.greek-islands.us/limnos/wines/&usg=ALkJrhjWf9melik3qamAgePgVjgbKPC9Jw

http://www.thegreektravel.com/limnos/

http://www.limnos.cz/

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=cs&prev=/search%3Fq%3Dlimnos%26start%3D140%26sa%3DN%26biw%3D1366%26bih%3D657&rurl=translate.google.cz&sl=en&u=http://www.greek-islands.us/limnos/wines/&usg=ALkJrhjWf9melik3qamAgePgVjgbKPC9Jw

http://www.virtualtourist.com/travel/Europe/Greece/Prefecture_of_Lesvos/Limnos_Island-421680/TravelGuide-Limnos_Island.html

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=cs&prev=/search%3Fq%3Dlimnos%26start%3D120%26sa%3DN%26biw%3D1366%26bih%3D657&rurl=translate.google.cz&sl=en&u=http://www.cycladia.com/travel-guides-greece/limnos-guide-tips/&usg=ALkJrhhrdhKrRYeqxuNnXMXoPCkzdEAJxw

http://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-rodina/154772/neprobadany-recky-ostrov-limnos-laka-na-klid-prirodni-plaze-a-plamenaky.html

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=cs&prev=/search%3Fq%3Dlimnos%26start%3D150%26sa%3DN%26biw%3D1366%26bih%3D657&rurl=translate.google.cz&sl=el&u=http://www.limnosreport.gr/&usg=ALkJrhg_8c7gJk76xn-qJTrHABsFlVNbmQ

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=cs&prev=/search%3Fq%3Dlimnos%26start%3D150%26sa%3DN%26biw%3D1366%26bih%3D657&rurl=translate.google.cz&sl=en&u=http://kolonakigroup.com/wp/%3Fpage_id%3D57&usg=ALkJrhhytCvz_NxHi1DI4liqtvMa3Jxewg

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=cs&prev=/search%3Fq%3Dlimnos%26start%3D220%26sa%3DN%26biw%3D1366%26bih%3D657&rurl=translate.google.cz&sl=en&u=http://www.greeka.com/eastern_aegean/lemnos/&usg=ALkJrhgxULy5muSsQw95_dnXMKBmpA9Qlw

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=cs&prev=/search%3Fq%3Dlimnos%26start%3D220%26sa%3DN%26biw%3D1366%26bih%3D657&rurl=translate.google.cz&sl=en&u=http://users.sch.gr/dipap/englishpages/index_e.htm&usg=ALkJrhi1Jn7L-TjzcafjweV7BkrYMrnM7A
Uživatel: RUDA 8.10.2013  
To V Š E M
kdo jste byli na Limnos - v letovisku Plati:

Díky za odpověď, jak to tam a v blízkém okolí vypadá se šnorchlováním
Uživatel: Mikhail 8.10.2013  
Pokud chcete ucelené info ( nejen...) o ostrově Limnos, doporučuji průvodce od Toubis.gr

http://www.toubis.gr/store/pBooks/products/isbn9-789605-406042

osobně mám od nich téměř všechny dosud vydané průvodce a opravdu výborné...pouze pro někoho možná bude překážkou, že většina je pouze v angličtině ( příp.řečtině..), některé je možno i v jiných jazycích..
Uživatel: Ivana1 15.10.2013  
Ahoj, máte někdo aktuální info z letoška či loňska o teplotě vody v moři v Plati popř. na jiných místech ostrova? Obávám se studené vody, jako je tomu např. na Samosu....A co vítr? Je pravdou, že Limnos patří k těm vštrnějsím ostrovům srovnatelný s Kosem Karpatosem či Krétou? Nebo je to ještě horší? Konkrétně mě to zajímá v období letních prázdnin, zejména na začátku července. Dá se v Plati nakoupit základní potraviny a slušně najíst v nějaké taverně? Kde jinde po ostrově se při cestách dá dobře najíst?
Uživatel: tony2 15.10.2013  
Ivano, pekne hodnoceni ma misa 621 v recenzich hotelu viktoria, plati, limnos
Uživatel: Mili 16.10.2013  
Marcelo, tak jen doufám, že tam nebude opravdu až moc velký klid :-), ale tenhle ostov mě láká :-)
Uživatel: lili 2.11.2013  
Ahoj, můžete někdo poskytnout informace o ubytování " Penzion NIRVANA a ARISTI", prodává je CK MELISSA. Díky
Uživatel: Mili 2.11.2013  
Ludmilo, myslím, že obě ubytka jsou novinkou, Aristi má myslím v nabídce i Alex, nikde jsem na ně před měsícem, když jsem okukovala ostrov, nenarazila.
Uvidíme, třeba se někdo ozve :-)
Uživatel: RomanŠ 3.11.2013  
Ludmilo k Limnosu.Nemáš lepší být ubytovaná v hotelu Plati Beach s polopenzí a bazénem vedle (přímo u moře) než ve studiích 150 a 300 m od moře ? Vyjde Tě to úplně stejně ....
Uživatel: tony2 4.11.2013  
Romane, jaks to myslel, že hotel a apartmán vyjde nastejno? Myslíš v konečném výsledku? Hotel je při zakoupení 2x dražší /kombidopravou v okrajových termínech/.
Uživatel: masi 4.11.2013  
Ahoj všem. Limnos jsem navštívila dvakrát a byla jsem velice spokojená ( Stone House a Villa Victoria). Aristi ani Niravanu nenabízeli, toto ubytování bylo pro Řeky. Aristi stojí u silnice, je blíže po cestě do Myriny (na pláž je to trochu dál asi 7 minut volné chůze). Nirvana je v sousedství Villy Victorie (na pláž to máte 3 minuty). Kousek od Aristi je soukromník, u kterého můžete zakoupit přebytky ze zahrádky( čím častěji nakupujete, tím je nižší cena). Velikou výhodou jsou slunečníky a lehátka na pláži i u bazénu (Villa Victoria) zdarma. Na pláži je plážový bar, kde se můžete občerstvit nebo můžete zajít do některé z taveren. Autobusová doprava letos nefungovala a protože neřídím, chodili jsme do Myriny pěšky. Pokud by jste chtěli navštívit hrad, doporučuji dobrou obuv. :-)
Uživatel: Ivana1 4.11.2013  
Masi, jak je to na Limnosu a i konkrétně v Plati s teplotou vody? Je opravdu tak studená, jak leckde píší? Nebo je to otázka náhody a někdy je OK, jindy studená? Kolik asi tak stupnů má v létě (červenec/srpen)?
Uživatel: RomanŠ 4.11.2013  
Pěkný večer Marci do Brna.
Konkrétní případ:
1) hotel PLATI BEACH - polopenze - lednička - klimatizace - lehátka zdarma - 50 m bazén - hotel přímo u pláže - termín 19.-30.6.2014 (11 nocí) - odlet Praha - záloha 50%
20.490,-Kč/os. po slevě 18,resp.17% = 16.802,- Kč/os.
2) studia NIRVANA nebo ARISTI - bez stravy - lednička - klimatizace - od moře 150 až 300 m - termín 19.-30.62014 (11 nocí) - odlet Praha - záloha 100%
15.390,-Kč/os po slevě 16% (po odečtu povinných příplatků - neuvažuji a beru z celé ceny) = 12.928,- Kč/os + polopenze v hotelu Plati Beach 350,- x 11 dnů = 16.778,- Kč.
U apartmánů ušetřím tedy 24,- Kč/os. a to musím na pláž chodit 10 minut a na jídlo také ....
Uživatel: tony2 4.11.2013  
Díky, Romane, už je mi jasné, jak jsi to myslel. :-)
Uživatel: Budíček 5.11.2013  
Tak jsem se na hotel Plati Beach dívala i u Fira, a v termínu od 20.6. na 11 nocí vyjde také na 17 tisíc s polopenzí (-) termín předtím, od 10.6. dokonce na 15 347,- s polopenzí. Slušné ceny na first minute :-)
Uživatel: bendulinda 5.11.2013  
Na Limnosu jsme byli v roce 2008 v Platy ve Victorii.Voda byla teplá všude kam jsme zajeli.Co nám ale hodně vadilo,bylo moře plné malých průhledných medůz,bylo to jak plavat v želé!Ale jen v Platy a u Myriny.Vítr fest fučel pouze přes noc,co bylo na terase odlítlo.Byli jsme tam na začátku července a moc se nám tam líbilo.
Uživatel: baba 7.11.2013  
Pro tony2 ze dne 04.11.13/22:10

Penzion Nirvana je hned vedle bazénu a vedle hotelu Plati Beach, my máme zaplacenu polopenzi v hotelu Plati Beach a ubytování v Nirváně, v Nirváně je kuchyňský kout a velká lednice a to my preferujeme, jedeme 3, takže cenu máme ještě levnější / 3-tí osoba je za cenu 5.490,- Kč. Penzion Aristi je dál od pláže - 300 m. 100 m od ubytování letos nově otevřeli obchod s potravinami, další 2 obchody jsou ve vesnici na kopci.
Uživatel: Mili 8.11.2013  
Radu, kdy do Nirvany jedete? My zase v poslední době rádi večeříme v tavernách, tak jedeme bez jídla, doufám, že tedy ještě koncem srpna budou taverny otevřené i v Platy :-) :-) :-) :-) :-)
medúzy? Brrr, snad to bylo jen vyjímečně a nafoukal je ten velký vítr v noci :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Uživatel: Elsa 8.11.2013  
Tak já potvrzuji slova Benduliny, v r. 2008 začátkem července jsme v Plati plavali větší polovinu pobytu v želé :-) Voda studená určitě nebyla, jsem na to háklivá, tak to bych pamatovala. Vítr si taky nějak zvlášť nevybavuji, moře v Plati byl spíš takový rybník, vlny jsme zažili jen na severu ostrova. Nejlepší polohu přímo na pláži tam má Yellow house, jenže jen studio, apartmány jsou po stranách a to už jaksi není úplně ono. A my jsme čtyři, takže nakonec jsme si vybrali Stone house, druhé nejbližší ubytování od pláže. I bazén, který patřil k vile Victoria, byl vlastně nejblíž k Stone house. Co se týče taveren, nejlepší nám přišla ta přímo ve středu vesničky Plati, jen to bylo trochu dál a do kopce.
Uživatel: baba 8.11.2013  
Pro Mili ze dne 08.11.13/07:39

Jedeme 31.7. - 11.8., taky doufám, že tam medúzy nebudou, v jiných recenzích se o nich nepíše a četla jsem jich dost. Taverny v srpnu budou určitě otevřené. Asi 2 se nacházejí na pláži a pak na kopci ve vesnici. Letos na Kefalonii jsme také chodili na dobré večeře do taveren, měli jsme jen placené snídaně.
Uživatel: Mili 9.11.2013  
škoda Radu, to se tam nepotkáme.. ale zase doufám, že budu mít před odletem čerstvé informace :-) (-) __| |:| )o( (*) (_)
na Karpathu v Lefkosu před 2 roky se už některé taverny a obchůdky koncem srpna postupně zavíraly :-(
já bych brala taky snídaně, ale tahle kombinace nebyla napsaná a já se neptala a ani by nás kontinentální snídaně stejně neuspokojily :-) :-) :-) pokud je tam obchod, není problém udělat si snídaně podle svých představ a zvyků :-)
Uživatel: baba 9.11.2013  
Mileno, dříve jsme také jezdili bez jídla, letos jsme byli v hotelu hned u pláže na Kefalonii od Fira se snídaní, proto nyní kupuji zájezdy alespoň se snídaní, ale musí být bufetové, protože já si bez řeckého jogurtu s medem a ovocem snídani nedovedu představit. V hotelu Plati beach je bufet. A jídlo je tam prý dobré, dá se tam dát i oběd, v baru před hotelem i nějaké lehké jídlo, před naším ubytováním jsou na pláži 2 bary před hotelem Plati beach - bílé slunečníky a před bazénem u vily Victoria je druhý bar se slaměnými slunečníky na pláži. a s barem. Hlavně že je blízko obchod, doufám, že tam budou mít plechovkové pivo, manžel si rád dá, v barech je pivo drahé. Na vodu jsem se ptala, prý je pitná, ale raději si ji převaříme a dáme do lednice, ať se nemusíme tahat s balíky. Tak uvidíme, už aby se zase letělóóó.
Uživatel: Mili 9.11.2013  
No, my právě jezdili vždy s polopenzí, vybírala jsem hotely s bohatým bufetem, ale pak jsme přišli na chuť tavernám, raději bych volila samozřejmě ubytko se snídaní. Na Karpathu, kde jsme byli prvně ve studiu pouze se snídaní byly servírovány snídaně kontinentální, takže jsme si tam nosili jogurt, zeleninu a šunku, naštěstí to obsluze nevadilo, ale kávu už si fakt umím uvařit a džus nalít :-)
nám vyhovuje, že nemusíme pospíchat do hotelu na večeři a dáváme si jídlo třeba i někde na cestě :-), chceme si totiž na 7-8 dnů půjčit auto, tak nejsme pak tak vázaní... všechno má své pro a proti :-) letos jsme byli s partou v hotelu v Parze a měli polopenzi, snídaně byly bezvadné, nabídka veliká, ale ty taverničky večer mi prostě chyběly :-) :-) :-)
Uživatel: baba 9.11.2013  
My vozíme sebou ponorný vařič, ať jsme, kde jsme, takže české kafe denně nesmí chybět.
Uživatel: masi 16.11.2013  
Firo už nabízí apartmány hned u moře..... :-)
http://www.firotour.cz/zajezdy/recko/limnos/dovolena/
Uživatel: brrouk 22.11.2013  
Dobry den, nema nekdo prosim aktualni info z teto sezony, jak to vypada s pujcenim auta? Jak jsem prohlizel diskuse, tak me zarazili hodne vysoke ceny (cca 50 E na den,to bylo pred 5 lety), kdyz jsem se kouknul na net, tak mi to hodilo 450 E na 10 dni na zacatku prazdnin- a to je docela raketa, zaplatit 2x tolik co na jinych ostrovech ( letos na Skopelu 270 Ena 10 dni)
Diky
Brrouk
Uživatel: masi 22.11.2013  
Na ostrově je půjčovna Petrides, bohužel neřídím, tak nemám potřebné informace, ale sousedé si půjčovali motorku, protože vyšla levněji ( s rodinou je to problém).
Uživatel: Kalimero 22.11.2013  
Půjčoven tam je podle internetu víc, ale žádná nemá na svých stránkách uvedeny ceny :-( Stejně mají teď jiné ceny než v létě.

Copak je asi tohle, kontakt je do Norska:
http://www.levnaautopujcovna.cz/recko/limnos.php
Uživatel: baba 27.11.2013  
Pro brrouk ze dne 22.11.13/05:57

na www.melissatravel - CK nabízí půjčení auta 27eu/den, tato cena platí při objednání automobilu do 1.5. 2014 ( info v CK ). Nyní se dá při objednání zájezdu na Limnos u melissy objednat i auto, podrobnosti u ubytování a Limnos všeobecně. Zeptejte se na chatu melissy. Nabízí zájezdy na Limnos v Plati.
Uživatel: Kalimero 29.11.2013  
Prosím o tyto informace:
Jaké jsou obchody v okolí penzionu Nirvana (Plati, nedaleko hotelu Plati Beach), nemusí se pro všechno až do vesnice?
Je cesta do vesnice zvládnutelná pěšky i po tmě? Je to hodně do kopce? A jak dlouho to trvá? Musí se po silnici?
Kolik taveren je v okolí penzionu?
Jsou ve vesnici i jiné obchody než potraviny?
Uživatel: masi 1.12.2013  
Malý obchůdek je asi 3 minuty pěšky od Nirvany, kde mají základní potraviny.
V Plati ( kopec úhel 45 stupňů),které je asi 1 km, jsou dobře zásobené dva obchody nebo pak několik v Myrině což je 3 km ( chodili jsme tam procházkou do pekárny). Nejlevnější je v Myrině obchod Masoutis ( něco jako naše Tesco). Kousek od Aristi je místní farmář, který prodává melouny, rajčata, papriky, cibuli a brambory. Čím častěji jsme nakupovali, tím lepší ceny dával. :-)
Uživatel: Tomasson 2.12.2013  
Pro brrouk

Letos stál Citroen C3 45 éček na den. Za tři dny tedy 135. Cenu za 10 dní neznám.Každopádně na těch 270 se tam určitě nedostaneš.

Pro Kalimero

Letos v červnu přímo dole u moře žádný obchod nebyl, dva jsou ve vesnici. (někdo psal že tam je nějaký malý, musí být nový) Jak už bylo uvedeno cca 1 km do kopce po dvou silnici které jsou osvětlené. Provoz minimální. "Hlavní"cesta z Myriny vede z druhé strany vesnice.
Taverny jsou dole u moře asi 3 (doporučuji Zefyros) a bar hotelu Platy beach. Tam vaří dobře, bohužel gyros nebo rybu tam nedělají. Mají ty klasiky suvlaky, kuřecí steak, mletý masa...
Dobrá restaurace je přímo nahoře v Platy u náměstí. Přes den je zavřeno, otvírají tam až na večer. Vždy tam mají plno a převážně místních. Takže ta kvalita tam asi je. My večeřeli v hotelu, takže jsme tam nejedli.
Vody nemusíte tahat z Platy. Dají se koupit třeba na baru hotelu Platy beach, ale měli je i v jiných barech třeba Villa Afrodita.
Uživatel: heleto 4.12.2013  
Prosím o informace o ostrově Limnos. Letíme tam sice až v září 2014, ale vždy plánuji co zajímavého na ostrově navštívit. Vzhledem k tomu, že anglicky neumím a jiný průvodce nevyšel, ráda bych informace od lidí, kteří na tomto ostrově byli. Budeme mít půjčené auto, tak budem cestovat. Zajímají mě pláže, vesničky, archeologie, příroda, prostě vše. A protože jezdíme bez jídla, tak i tipy na dobré taverny po ostrově.
Myslím, že informace ocení více lidí.
Děkuji všem.
Uživatel: Maruska777 24.5.2014  
Http://www.stroumfaki.com/2014/05/blog-post_3505.html

:-( :-( :-(
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του tromaktiko, ενημερωθήκαμε από την αστυνομική Διεύθυνση της Λήμνου ότι από την ισχυρή σεισμική δόνηση έχει καταρρεύσει στο αεροδρόμιο της...
Λήμνου η οροφή ενώ υπάρχουν κάποιοι τραυματίες ευτυχώς ελαφρά, σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν οι αστυνομικές αρχές.
Δεν είναι τίποτα σίγουρο ακόμα. Δεν απέκλεισαν το ενδεχόμενο και για τα χειρότερα‼! Η αστυνομία αναφέρει ότι η πρώτη εκτίμηση είναι ο σεισμός να έφτασε τα 6,5 ρίχτερ ανάμεσα σε Λήμνο και Σαμοθράκη!
Νεότερα σε λίγο
6, 5 ρίχτερ ανάμεσα σε Λήμνο και Σαμοθράκη στο αεροδρόμιο έχει πέσει οροφή , ελαφρά τραυματίες στο Αεροδρόμιο της Λήμνου
Uživatel: Háňa 24.5.2014  
Jelikož neumím řecky, poprosila jsem pana Googla, takto se s tím popasoval:
Podle exkluzivní informace tromaktiko , informoval ředitelství policie Lemnos , žesilné zemětřesení se zhroutila na letišti ...
Lemnos střechu a tam jsou některé lehce naštěstí zraněn , podle toho, co policie řekla .
Na tom není nic pro jistotu ještě . Nevyloučil možnost,nejhorší ! Policie tvrdí, že na prvním místě je zemětřesení dosáhlo 6,5 stupňů Richterovy stupnice mezi Lemnos a Samothrace !
Nejnovější krátce
6 , 5 Richter mezi Lemnos a Samothrace na letišti spadl strop , lehce zraněn letiště Limnos
I u nás se Zemička třese:
http://www.novinky.cz/domaci/337235-chebsko-zasahlo-zemetreseni.html
Uživatel: hynek 24.5.2014  
No, snad tu střechu do srpna spraví... :-)
Uživatel: ZdenaK 1.10.2014  
Ahoj, mohl by mi někdo poskytnout informace o zájezdu s CK Alex kombinovanou dopravou s odjezdem v květnu, doprava busem, trajektem, teplota moře v tomto termínu, pitná voda, ubytování v pensionu Aristi atd. Předem děkuji za Vaše zkušenosti a názory. Zdena
Uživatel: Janeček1 12.3.2015  
Řecký Limnos: Tady to turisté ještě nevzali útokem!
http://www.blesk.cz/clanek/radce-cestovani/306612/recky-limnos-tady-to-turiste-jeste-nevzali-utokem.html
Uživatel: vaclava 9.6.2015  
Mám prosbu, nemá někdo dobré zkušenosti s nějakou půjčovnou aut na Limnosu? Děkuji za odpověď.
Uživatel: map 9.6.2015  
...přidávám se k Václavě, díky předem za vaše tipy a zkušenosti.
Uživatel: Mejj 10.6.2015  
Ahoj, taky se pridavam k dotazu na pujcovnu :) A jeste s prosbou na ty co jedou na Lemnos, jestli sem pak muzou dat info o tom, co stoji za to navstivit? O ostrove zatim moc cestopisu neni. Nas ceka odlet az za 75 dni :( Uz aby to bylo.
Uživatel: nmarketka 10.6.2015  
My jsme měli vloni auto zarezervované už půl roku dopředu přes cestovku (Melissa Travel) - půjčovna Petrides http://www.petridestravel.gr/el/car-rental-agency. Nevím, zda se od loňska situace nějak změnila, ale Lemnos ještě nemá takový ten běžný turistický servis - autopůjčovny, suvenýry na každém kroku. Aut bylo zatraceně málo a v době kolem 15. srpna prakticky nebyla šance auto z půčovny sehnat. Měli jsme ho opravdu jen díky tomu, že bylo zaplacené půl roku dopředu a co vím, tak jsme byli široko daleko jediní s autem.
Na Lemnu je toho opravdu hodně k vidění, pokud máte zájem, napište mi do vzkazu e-mail, pošlu vám "průvodce" se souřadnicemi všech zajímavostí, které stojí za vidění.
A těch báječných dlouhých a prázdných pláží... hned bych jela zas.
Uživatel: trunda 10.6.2015  
Potvrzuji, co píše Markéta, v půli srpna na Limnu slaví svátek tuším Nanebevzetí panny Marie, auta nejsou. Jsou rozpůjčovaná přijedšímu širokému příbuzenstvu místních.
Petrides má na ostrově očividně dopravu pod palcem. Narazili jsme ještě na 2 půjčovny, ale stejný problém.
Nakonec se nám podařilo za hříšný peníz půjčit auto na jeden den.
A doporučuju něco do terénu, nejlépe náhon na všechna čtyři.Absolutně mě nadchl odlehlý sever ostrova. Naprosto dokonalá pustina. Kilometry a kilometry nikde nikdo. Jen hučení vln, vítr, vůně bylin a bzukot hmyzu. Všude to vonělo, asi tymián. Na pláži Pigadeli Panagias jsme byli více jak půl dne úplně sami ! Nejen na pláží, ale široko daleko...... kam oko, co oko, dalekohled dohlédl. Cítil jsem se neuvěřitelně.
Při návratu přes vesničku Propouli člověk vnímá všední život. Málo turistů, potkali jsme dva páry.

Na obrázku je cesta k pláži Pigadeli (a k mysu Faraklo - to byl cíl dne)
Uživatel: trunda 10.6.2015  
.... sami na pláži, nikde nikdo
Uživatel: trunda 10.6.2015  
Typický porost severu ostrova, vonělo to.....
Uživatel: trunda 10.6.2015  
Pobřeží je na severu divoké, střídá se s písčitými zálivy, liduprázdnými plážemi
Uživatel: trunda 10.6.2015  
.... nikde ani noha, moje melancholické "já" bylo v sedmém nebi
Uživatel: trunda 10.6.2015  
...cestou necestou - sever ostrova
Uživatel: trunda 10.6.2015  
....... pohled od písečných dun k písečné pláži Gomati - liduprázdno
Uživatel: trunda 10.6.2015  
... místní taverna na kraji vesničky Propouli. Dostali jsme omeletu s jehněčím masem. Sporák se zapínal kvůli nám. Vzadu majitelka s dcerou a pastelkami, .... jinak sami.
Krásná dovolená a toto nejhezčí den. Zvláštní den, dodnes na něj vzpomínám.
Uživatel: hynek 10.6.2015  
Zdravím nastávající lemnosáky! :-) Ostrov je pěkný, i když nemá takové charisma jako známější vlajkové lodě na tomto webu. :-) Zdejší písčité pláže s teplou vodou a malými vlnami ocení hlavně rodiny s dětmi. :-)
Ohledně půjčoven. Byli jsme tam v poslední dekádě srpna. Přes delegátku jsme si půjčili Hyundai i10 z půjčovny Petrides. Cena byla lehce nad 40 E za den. Majitelé provozují mimo jiné i autobusovou dopravu, ale zřejmě jen nájemní, protože nějaké linky jsem tam nezaznamenal. :-) Auta byla koncem sezóny v dost špatném stavu. U našeho byly vymlácené čepy a tlumiče, takže sebemenší nerovnost celé auto dokonale roztřásla. Známým zase odešla spojka na druhém konci ostrova, ale zástupci půjčovny přijeli, dovezli náhradní a to původní-opravené jim po pár dnech zase vrátili. Další známí chtěli Suzuki Jimny, ale dostali Samurai. Ten nebyl krytý, takže denně vyhrabávali z auta nános prachu. Ale nějak jsme to všichni ve zdraví přežili! :-))) Horší zkušenost jsme měli s půjčením skútru. Ten se nám poslední den půjčení skoro rozpadl na dva díly. Takže jsem jej v poledním horku táhl z centra až na výpadovku z Myriny-asi 2 km. Byl to nějaký čínský klumprt 100 ccm. Jiný neměli, tak nám dal padesátku, která skoro nic ve dvou nevyjela. Bylo to v půjčovně Mavros na severu Myriny. V přístavu jsme zahlédli půjčovnu Holiday. Ta se nám jevila solidněji a i recenze na ní jsou ok. Mají pěknou kancelář u přístavu. Dávám odkaz, ale delegátka půjčuje jen z Petrides...
http://www.holiday-lemnos.gr/
https://www.europcar.com/location/greece/lemnos
Takže hodně štěsí a pevných nervů! My to brali vcelku s humorem, i když po zlomení toho našeho skútru byla naše jistota jemně nahlodána! :-)
Cestopis jsem bohužel nestihl z loňska napsat. I ten z předchozího Skopelu jsem psal až nedávno. Pokusím se dát na web ještě fotogalerii, ale za 9 dní odlétáme na Ithaku, takže to bude až po dovolené. Na webu se ale dá vyhledat video od RomanaŠ, který projel celý ostrov opravdu důkladně, takže alespoň nějaké info by bylo. :-) Po dovči budu k dispozici i s případnými radami a tipy. Je jich opravdu hodně a každý si snad vybere. :-) (F)
Uživatel: Mejj 11.6.2015  
Jak to tak ctu, tak to vypada, ze na Lemnosu je problem s pujcenim neceho pojizdneho. My odletame 24.8 a to uz doufam nebude takovy problem. Chceme si pujcit skutr na celou dovolenou a planujeme to resit az na miste. Je skutecne takovy problem sehnat to az na miste? Budeme bydlet v Miryne a pujceni planujeme asi v hlavnim meste, kde snad budou mit neco volneho. Nebo doporucujete resit to predem s cestovkou? Nevim jestli to pak neni o dost drazsi. Diky moc.
Uživatel: nmarketka 11.6.2015  
No, já právě psala o půjčovnách v Myrině :( V Platy ani žádná půjčovna nebyla. Radila bych radši zarezervovat dopředu, protože pokud bude situace stejná jako vloni - municipalita neměla peníze, tak neprovozovala vůbec žádné MHD na ostrově - tak jste nahraní a nikam se nedostanete, což by byla věčná škoda.
Uživatel: hynek 11.6.2015  
To Mejj: Nám delegátka hned na úvodní schůzce řekla, že skútr nad 100 ccm nesežene. Zřejmě jej v Petrides nevedou. Proto jsme šli z Platy pěšky do Myriny a hledali sami. Sehnali jsme až na konci města v půjčovně skútr 100 ccm, ale jak jsem už psal, moc slavně to nedopadlo. Když jsme se svěřili delegátce, jak jsme dopadli, řekla nám, že jsme si jej měli půjčovat přes ni. Přitom nás předtím s naším požadavkem "vyprovodila", tak nevím, co si o tom myslet...Padesátka by do kopců hodně funěla! Tu nemá cenu ani pro dva půjčovat. Sousedé ale nakonec sehnali skútr v nějaké půjčovně na pobřeží za hradem, ale nepamatovali si její jméno. Každopádně bych skútr řešil raději předem. Auto se nějaké vždy sežene, ale v jakém bude stavu je věc druhá.
Uživatel: trunda 11.6.2015  
... my měli Suzuki Jimmy na ten jeden den. Nakonec také přes slečnu delegátku, vyšlo to až napodruhé na předposlední den dovolené, asi díky jejím kontaktům. Domluvili jsme se s ní hned, jak jsme zjistili problém. Něco přes 65 E - 1 den.
V půjčovnách přislíbili nejdříve do týdne, podle toho, jak se jim to povrací. Cenu jsme si ověřovali a moc bychom (skoro nic) neušetřili. No čekat jsme nemohli. Leda, že bychom fotili vojenské objekty - to se prý dá pobyt prodloužit :-) :-)
Takže na srpen to chce opravdu rezervaci předem. I tak s tím ale prý někdo měl problém.
Uživatel: Mejj 11.6.2015  
Tak jsem psala nakonec dotaz do te Petrides a pan mi na skutr doporucil http://www.x-moto.gr/ Pry je nejvetsi problem pujcit neco v obdobi 1-20.8 a jinak by pry nemel byt problem.
Uživatel: Mejj 12.6.2015  
To Hynek: A kde je ten hrad? :) To je tohle v hlavnim meste?
http://www.reckovdetailech.cz/cs/oblasti/limnos/katalog-objektu/pamatky-a-muzea/hrad-v-myrina
Ta cesta z Plati do hlavniho mesta bude pesky asi v pohode ze jo. Divam se na mapu a jsou tam v podstate porad nejaky domy. Je skoda, ze tam nemaji tu verejnou dopravu.
Uživatel: Mejj 12.6.2015  
Tak z x-moto mi prisla odpoved, ze maji skutry jen 80CC. Nevim jestli to bude pro dva stacit :( My jezdime maximalne 50 po rovine. O rychlost nejde, ale o ty kopce. I kdyz myslim, ze na Lefkade sme meli snad 50 :)
Uživatel: zajici 13.7.2015  
Info o pujcovani skutru na Limnosu v Myrine:

1. delegati vam nabidnou max 80cc ze zpriznene Petrides za 17e/den (15e vice dni) - musite si to vzit primo pres ne, protoze primo v kancelari (v Myrine dokonce dve) motorky vubec nenabizeji ... mame tuseni, ze je berou z x-moto

2. x-moto se nachazi az na konci Myriny a dobry dojem na nas neudelalo - opet pouze 80cc, vse Kymco (cina) a neprilis ochotna slecna ... posledni hrebik do rakve pridava tato recenze:
http://www.tripadvisor.cz/ShowUserReviews-g2699958-d6975717-r219437741-X_Moto_Rent_a_Motobike-Myrina_Lemnos_Northeast_Aegean_Islands.html#REVIEWS

3. uplne na zacatku Myriny (smerem od Plati) je Rent-a-moto. Sympaticka pujcovna za priznive ceny, ale opet pouze 80cc. Navic meli vetsinou zavreno.

4. EuropCar - nachazi se az na uplnem konci pesi zony, na ceste smerem doleva k plazi (na konci ulice je posledni plazova taverna/bar a maly most)
Nabizeji 125cc za 15e/den, vice dni sleva. My zde nakonec zakotvili a vzali na 8 dni za rovnych 100e. Majitel je starsi a ochotny a vsechny skutry jsou Piggaio (Italie), model Fly. Pujcovna je clenem mezinarodni site EuropCar, coz dava jistou zaruku.

Par poznatku a rad zaverem:

1. pocitejte s tim, ze nekteri nevladnou uplne perfektni anglictinou - par slov recky neuskodi, ale zvladne se to i bez nich (ruce, nohy) :)
2. ve vsech pujcovnach maji pouze 80cc, ktera staci jednomu cloveku - ve dvou mate problem vyjet prudsi kopce i se 125cc, a ze tech kopcu tam neni malo
3. nikde v Myrine (a nejspis na celem Limnosu) nenabizeji na skutry "full insurance" (havarijni), pouze "third party" (povinne ruceni) - platite tedy jakekoliv skody na vozidle ktere zpusobite vasi vinou
3. duverujte radeji osvedcenym znackam - nase Piaggio uz toho melo hodne za sebou, blinkry zlobily, plasty se trasly ... ale zvladlo s nami bez problemu zdolat neskutecne pisecne a kamenite cesty bez jedineho zadrhelu
4. asflatu je na Limnosu opravdu malo a tak pocitejte ze k vetsine cilu vedou prevazne dlouhe dirt roads - takove cesty jsou nejen zdlouhave a neprijemne, ale take riskantni (obzvlast bez havarijniho pojisteni)

Tak doufam, ze vam, kteri se na tento krasny ostrov chystate, tyto informace alespon trochu pomuzou.
Uživatel: hynek 13.7.2015  
To Mejj. Tím hradem:-) jsem myslel pevnost v Myrině. Známí v sousedním pokoji mi tvrdili, že si tam někde půjčili 125 ccm skútr, ale na název si nevzpomněli. Asi bych šel za těchto problémů raději do auta... Letos na Ithace skútr Pigadia 125 ccm-Fly- sice čínská kopie, ale až na malá kola v pohodě. Byl také skoro nový.
Uživatel: Mejj 14.7.2015  
Diky moc za info o motorkach. My nakonec mame uz rezervaci na 80 v x-moto. Komunikace pres mail byla v pohode. Domluvili sme se bez problemu. Nechtela jsem riskovat, ze na miste nesezeneme zadny skutr. Myslim ze i ta 80 bude v pohode. Celou Lefkadu jsme projeli snad jeste na slabsi motorce ve dvou. Jsme zvykli v pripade strmeho kopce jeden jit kus pesky. Aspon k tomu mame i nejaky pohyb :) Doufam ze pujcovna bude tedy ok. Odletame za 41 dni, tak po dovelene sem dam info, jak to dopadlo.
Uživatel: Mejj 10.8.2015  
Tak uz se nam to blizi. Za 14 dni mame odlet. Mate nekdo radu jake misto bychom si na Limnosu nemeli nechat ujit? Cestopisu k tomuto ostrovu bohuzel moc neni :(
Mame radi plaze bez slunecniku, radi se podivame nekam do klasicke recke vesnicky atd. A urcite nam nevadi, pokud musime jit nejaky kus pesky, naopak. Aspon se clovek trochu hybe a vecer v taverne pak vic chutna :) Moc diky.
Uživatel: brrouk 10.8.2015  
Pro Mejj ze dne 10.08.15/12:55

Jestli jenom pěšky, tak mimo pláže v Plati a Myrině se dá dojít na 2 pláže na poloostrově na jih od Platy- ty jsou bez lehátek (na první je to cca2-3 km, na druhou 4 km, ale přes pěkný kopec) a na Thanos- asi také 4 km po vrstevnici.
jestli budete mít auto, tak doporučuji sever a východ ostrova, tam je krásných pláží mnohem více- koukněte na http://limnosguide.gr/en/organized-beaches/thanos, tam jsou vyfocené a označené na mapě.
Brrouk
Uživatel: Mejj 10.8.2015  
Pro brrouk:
Jen pesky ne. Mame na cely pobyt pujceny skutr, takze jezdime. Ale nevadi nam, pokud musime nekam na skutru a pak dal pokracovat treba pesky... Blbe jsem to napsala :) Moc diky za odkaz, kouknu na to. Na plaze uz jsem se v rychlosti divala. Nechci ale vynechat nejakou, ktera je podle vasich zkusenosti jedna z lepsich a naopak zbytecne jezdit na nejakou, ktera za nic nestoji. Prece jenom toho casu tolik nebude :(
Uživatel: brrouk 14.8.2015  
Pro Mejj ze dne 10.08.15/14:53

Uff, tak jsem konečně trochu vychladl ( díky lehké přeháňce a láhvince Sauvignonu) a pokusím se Vám trochu usnadnit plánování, kam se kouknout .
Nebudu říkat, kam nejezdit, to si musí každý posoudit sám, ale dám pár tipů, kam se kouknout.
Jenom bych rád předem upozornil na jednu místní zvláštnost, a to je místní navigace. Že v Řecku je dopravní značení (tím myslím značky ukazující kam odbočit) tak trochu ledabylé, na to jsem si už zvykl, ale na Lemnosu je to dotáhnuté do dokonalosti. Když už u křižovatky značka určující směr je, tak je za 1. umístěná za odbočkou, 2. schovaná v keři ,3. polepená samolepkami,že nic nepřečtete a většinou jsou splěny všechny tři podmínky... Ale toho si všimnete většinou,až když jedete nazpátek. Jako příklad dám první den, kdy jsme chtěli jet na pláž na severu ostrova,no a skončili jsme na jihovýchodě :-) - a to jsem byl v Řecku byl 15x a pokaždé jsem měl auto..
Tak jsem zrušil svůj interní zákaz,že se na pláž nebere mobil/tablet - díky navštěvování tohoto fóra jsem si předem koupil mapu na tablet (koukněte se na http://www.reckonasbavi.cz/rady-na-cesty/turisticke-mapy-a-navigace/), ta se opravdu osvědčila, díky GPS v tabletu vidíte podle pozice "červenho puntíku", kde právě jste a jestli jste trefili tu správnou odbočku ( ve vesnicích se dost často na pláž dostanete jenom někomu přes dvorek).
No a ještě jedno upozornění, Lemnos je díky poloze hodně "militarizovaný" ,a tak se může stát, že místo odbočky na pláž se dostanete do kasáren- taky vlastní skušenost . Tak ve vnitrozemí raději moc nefotit, teda jestli si nechcete prodloužit dovču jako ti programátoři PC her před lety.
No a jdeme na pláže...
Uživatel: brrouk 14.8.2015  
Udělal jsem fotogalerii, bohužel jsem kliknul na soutěž, takže je anonymní, ale určitě ji najdete, u fotek pláží je zaznamenána poloha.
Okolí Plati:
Plati- dlouhá písečná pláž, pozvolný vstup do vody, beachbary,slunečníky, lehátka, muzika.... . Ale jsou i klidná místa.
Stivi- z Plati na jih, kolem "velkého" hotelu, asi po 1 km odbočit vlevo. Písek/kamínky, za nás obsazenost 0 .
???? nemůžu si vzpomenout- cesta ta samá, akorát se přejede kopec, pod ním je pláž -písek s oblázky, pozor na ježky, jsou už blízko břehu, ale je tu pěkné šnorchlování. Na druhou stranu(200 m) se dá přejít na kamenitou pláž, na které roste místní divoký tymián, doporučuji si ho natrhat (ale roste skoro všude)
Evgatis a Thanos- dvě skoro totožné pláže, na každé jsou sice bary s lehátky, ale pláže jsou tak dlouhé, že volného písku je hodně. My tam jezdili dopoledne a obsazenost na 2 km dlouhých plážích byla cca. 10 lidí.
Další pláž na jihu ostrova js Diapori
Uživatel: brrouk 15.8.2015  
Ta je ve velkém zálivu, povrch je sice písek, ale jílovitý- takže pláž je trochu trvdší.
My jsme byli na pláži na konci zátoky, kde je přístav pro rybáře, ale asi mají velké plány do budoucnosti, protože když jdete do vody tak je hloubka 20, 40,50cm a najednou 6 metrů - asi tam bude v budoucnosti přístav. Zbytek dlouhé pláže je písečno/jílový s pozvolným vstupem, na konci jsou ve vode kamínky.
Na západním pobřeží pláží moc není, teda pokud vynechám městské pláže v Myrině ( jedna v přístavu, druhá dlouhá severněji- asi s nabídkou vodních radovánek, nevím nenavštívil jsem). Dál severněji je další pláž u druhého většího hotelu, která navazuje na pláž pod místní elektrárnou- která elektřinu vyrábí z nafty...No asi jim tam moc nefouká vítr a sluníčko taky moc nesvítí.
Uživatel: brrouk 15.8.2015  
Dále na SZ pobřeží najdeme městečko Agios Ioanis, to jsem neměl v plánu navštívit, ale díky již předem zmíněnému zádrhelu s navigací jsem tam byl 2x. To vím proto , že se tímto městem snažil projet, ale skončil jsem v uličce, kde se nedalo autem projet- to soudím podle zbytků laku na stěnách domů. Při couvání minete proluku místní organizace KSŘ ( KSČ), no a po 1 km couvání a vracení najdete tu správnou odbočku- od Myriny je schovaná ve fikovníku.
Pláž je písečná, ale hned pod silnicí, je tam i beachbar Waikiki, ale když odplavete za skálu v místním zálivu, je tam pěkné místo na potápění. Dále na sever je asi po km pláž v Kavrounakas, Písečná, ve vdě oblázky, auto nechat na hlavní polňačce pod kapličkou a 800 metrů dojít.
No a to lepší si necháme na později.
Uživatel: Mejj 17.8.2015  
Moc diky za typy. S tou orientaci v recku to je nekdy zajimave. Tak dekuji za varovani, ze tady je to jeste horsi :) Uz jsem si domalovaval na mapu cesty, ktere jsem nasla na google mapach a v mape je vubec nemame. Nasla jsem take, ze na limnosu jsou nejake termalni prapeny nebo co. Ale ze tam jsou postavene lazne. Takze predpokladam, ze vse je to v ramci lazni a volne vyverajici prameny asi nemame sanci navstivit co?
Uživatel: vaclava 17.8.2015  
My jsme se vrátili z Limnosu 3. srpna. Moc se nám líbil. Byl to náš desátý ostrov. Pro nás snad nejsrdečnější lidé. Zapsal se nám hluboko do duše. Spusta klidných opuštěných míst. Doporučuji zajet se podívat k termálnímu pramenu u klášteraAg. Charalabous. Dojeli jsme k němu spíše náhodou, ale často na něj myslím a vracím se tam. Jeďte směrem na Plaku, těsně před ní se dejte doleva. Po polních cestách dojedete k moři, koupat se tam nedá, je tam sráz. Ale pěkný výhled, krásný klášter (asi jediný na ostrově) s tavernou. Když jsme tam kolem poledne dojeli, byla tam jedna řecká rodina a asi tři Řekové. O taverně jsme vůbec nevěděli, byla pro nás příjemným překvapením. Skvělé víno, ale to bylo všude. Velmi milá obsluha a výborné jídlo. Vpravo od kláštera termální pramen vytékající z kohoutku. V klášteře fotka mnicha před klášterem z padesátých let. Bohužel se nedala sehnat ani v Mirině, i když nám číšník říkal, že ji tam seženeme. Pak doporučujeme tavernu Man Tella v Sardes, Sea Saros v Kotsinas, v Platy jednoznačně Zafiros a pro nás asi nejlepší tavernu v Ag. Ioannis - u jeskynního baru. Vraceli jsme se tam několikrát. Nádherný západ slunce a skvělá grilovaná chobotnice. Pláž se nám moc líbila V Ag. Ioannis ale až za malým přístavem, za skalisky, s tavernou Prassa Limani - tam jsme několikrát obědvali a pláž i když s lehátky velmi příjemná a klidná. V Mirině pak pro nás nejlepší To Limanaki, hodně lidí chodilo až do vzdálenější taverny blíž k moři - myslím, že se jmenovala Glaros, ale ta nás hodně zklamala. A pak úžasná v centru Miriny také objevená náhodou, Stále plná, lidé čekali na volná místa - To Sinialo. Dojdete tam z nákupní třídy - na ubrousku adresa Kentriki Agora. Pokud budete mít ještě otázky, pište. Hlavně si Limnos užijte. Je nádherný.
Uživatel: Mejj 17.8.2015  
Moc dekuju za typ na klaster s tavernou. Zni to moc dobre a doufam ze se nam ho podari najit a take se tam podovame. Vase typy na restaurace si zapisu a vezmu s sebou. To se bude hodit :)
Uživatel: Mejj 20.8.2015  
Nasla jsem celkem hezky popsane plaze na Lemnosu. Akorat je to anglicky. http://www.greeka.com/eastern_aegean/lemnos/lemnos-beaches.htm
Uživatel: brrouk 20.8.2015  
Pro Mejj ze dne 20.08.15/13:52

Bohuzel mi klekl NTB, tak nemuzu popsat zbytek plazi na severu a vychode. V tom Vasem odkazu jsou plaze komplet, da se pouzit prekladac. Jenom za sebe bych doporucil plaz Parthenomitos, krasny pisek, pozvolny vstup do more a pisecne dno, a plaz Pigadeli of Pagana, tam je zajimave,ze uprostred plaze je velky kamen, u ktereho vyvera pramen sladke vody a v okoli jsou krasne skalni utvary.
Uzijte si dovolenou.
Brrouk
Uživatel: Mejj 21.8.2015  
Pro brrouk ze dne 20.08.15/16:47

Diky za typy na plaze. Hned si to du zapsat :)
Uživatel: Tulipanka 25.8.2015  
Dobrý den cestovatelé.. Nechystá se někdo na Limnos v době 3.-14.9.2015? Budeme tam. Rádi bychom si půjčili pokud možno auto a trošku poznali ostrov. Nějaké zaručené tipy na půjčovny? Díky, J.
Uživatel: RumCZajs 5.5.2016  
To jsou blbci ti Řekové :-( poslední dobou si dělají jednu lepší reklamu než druhou ::_ Opravdu je přestávám chápat...

http://zpravy.idnes.cz/recky-soud-znovu-resi-obvineni-ceskych-programatoru-p0z-/domaci.aspx?c=A160504_220057_domaci_san
Uživatel: vlcica 7.5.2016  
Hej, chlapi robili arma trojku, vyvojari, ja ich normalne lutujem, podla mna sa z toho len tak nevysekaju
a tiez ma to teda zaskocilo
vsetci sme uz vselico fotili v tom grecku
Uživatel: turtas 19.6.2016  
Zdravím,rád bych věděl,zda funguje na Limnosu autobusová doprava?Nemohu nikde najít jízdní řád.Nemá ho někdo prosím k dispozici? :-) Díky :-) (F) (-)
Uživatel: hynek 19.6.2016  
V roce 2014 tam nic nejezdilo. Byli jsme tam koncem srpna. Z Nirvany je to do hl.města tak hodinku procházkou kolem fíkovníků, kterými jsme se na cestě posilovali.:-) Půjčit skútr nad 50ccm byl docela problém Po dlouhém hledání jsme si půjčili nějakou čínskou vykopávku, která se nám během jízdy po rovné silnici přelomila vejpůl. :-) Půjčili jsme si pak auto Hyundai i10 .
Limnos=písčité pláže s teplou vodou -vhodné pro děti. Na obr. naše nejoblíbenější bohužel na druhém konci ostrova. :-)
Uživatel: zaneta.h 19.6.2016  
Také by mě zajímalo, co místní doprava. Auto je bohužel až od 23 let. Je možné si někde půjčit čtyřkolku? Budeme ubytovaní v Plati, v úterý letíme :-)

Děkuji za všechny informace :)
Uživatel: typhoon 19.6.2016  
Auto si může půjčit i mladší než 23 let ale zaplatíš víc než je normální cena.
Koukal jsem na Limnos v červenci na 3 dny pro věk 21 let a je to 60 euro.
Nicméně to jde.
Uživatel: zaneta.h 19.6.2016  
Aha, tak to je super, to jsem nikde nenašla :) Četla jsem, že pod 23 let nedají komplexní pojištění, takže kdyby něco, všechno bychom museli zaplatit... A nemáš odkaz na půjčovnu? :) 3 dny za 60 euro je dobrá cena
Uživatel: typhoon 19.6.2016  
Odkaz je tady: http://www.rentalcars.com/

Ale nepochopila jsi to přesně :-) je to o 60 euro víc než je normální cena :-( .

Takže tři dny v červenci je cena 4700 kč,ale zase je to s plným pojištěním. Proto je ta cena tak navýšena. Normální cena je jen s částečným pojištěním. Tím se kryjí před nezkušenými řidiči i když to nemusí být nutně pravda,zkušenost nejde vždy s věkem :-)
Uživatel: zaneta.h 19.6.2016  
Jsem si říkala, že je to podezřelý :D Ale stejně jsem o téhle možnosti nevěděla :) Na 2 dny okolo 3 tisíc. Spíš je blbý, že se auto musí vyzvednout a vrátit jen na letišti :( A o nějakých čtyřkolkách v Plati nebo Myrině nevíš? :) Skútr moc nechceme.
Uživatel: typhoon 19.6.2016  
Nemusíš vyzvedat na letišti,druhá volba je Linmnos( all areas) přivezou ti ho na zadanou adresu při bookingu. Čtyřkolka se takhle objednat nedá,to už musíš psát email do konkrétní půjčovny.

zkus to tady :http://www.hri.org/infoxenios/english/aegean/limnos/rent.html
Uživatel: kapucianov 19.6.2016  
Dobrý den, letos 12.7. vyrážíme na Lemnos do letoviska Agios Ionasis -máme rádi klid tak objíždíme takové ostrovy. Máte někdo zkušenosti s tímto letoviskem? (-)
Uživatel: michala.n 29.6.2016  
Prosím o radu ohledně teploty moře ve středisku Plati? V dřívějších debatách jsem se dočetla, že teplota moře není moc vysoká. Plánujeme nejdříve v půli července.
Uživatel: aarak 29.6.2016  
Tohle by mě taky zajímalo, protože na jednu stanu je Limnos "nešikovně" položen, že leží v cestě studeným proudům z Bosporu, na druhou stranu jsou tam převážně pozvolné písečné pláže (jako Plati), kde by se mohla voda prohřívat rychleji.
Uživatel: Melissa 29.6.2016  
Osobně jsem tam byl od 20.7.2014 a pokud se nepletu a voda byla jako kafe :-). Jsou tam hodně pozvolné vstupy do moře, jinak pokud by byla studená voda, tak bych měl informace od klientů. Třeba Lesbos jsme kvuli tomu přestali prodávat. Měl jsem negativní zpětnou vazbu od klientů na teplotu moře a druhý rok se to neprodávalo tak jsem to zrušil.
Uživatel: heleto 30.6.2016  
Potvrzuji slova p. Baranika (Melissa). My jsme byli na Limnosu také v roce 2014 ale v září a voda byla všude po ostrově jak kafe a kdo rád sbírá mušličky, tak na mnoha místech bylo i dost mušliček.
V roce 2012 jsme navštívili Lesbos také koncem září a i tam byla voda teplá pouze na SV straně na pláži Tsonia byla chladnější. Tento ostrov má hodně co nabídnout - to jen na okraj.
Jinak Limnos rozhodně doporučuji nám se moc líbil. Stojí za to ho projet má mimo jiné spoustu krásných pláží, za nás v září polo a úplně prázdných.
Uživatel: michala.n 1.7.2016  
Děkuji za info, můžu se ještě zeptat zda je v Plati pitná voda nebo se musí kupovat balená. Pak ještě dotaz na půjčovnu aut - lze sehnat auto v červenci a srpnu na místě nebo je nutná rezervace dopředu před dovolenou?
Uživatel: hynek 2.7.2016  
Ještě ohledně teploty vody v moři. Byli jsme v Platy v srpnu (20-31) 2014. Voda byla teplá až moc a někde přesahovala i přes 30 stupňů. Pláže písčité a pozvolné. Pro mrňousy podmínky přímo ideální! :-)
Na vodu si již přesně nepamatuji, ale je to všeobecně asi všude skoro stejné. Lepší bude určitě kupovaná, ale pokud někomu nevadí trochu horší chuť, nebo ji použije jen na vaření, nic se neděje. Osobně si žádný případ zdravotních problémů s užíváním vody nepamatuji. Letos jsme konzumovali vodu na Alonisu z kohoutku a ani jsem žádný velký rozdíl nezaznamenal. Pro děti bude asi lepší ji kupovat.Vzpomněl jsem si i na jeden případ, kdy jedna známá řecká firma používala běžnou vodovodní vodu a prodávala ji jako pramenitou.
Na Limnosu je trochu problém s půjčováním kolem 15.srpna. To jsou svátky a přijíždí na ostrov hodně řeckých návštěvníků. Jinak s auty problém nebyl. Horší to bylo se skútry o obsahu více než 50ccm.
Přeji krásnou dovolenou! (F) (-) :-)
Uživatel: Pakobylka 4.7.2016  
Zdravím vás a chci se zeptat, zda je možné půjčit si v Myrině kolo :-) Nevíte, jak se to přibližně pohybuje cenově? Děkuji za každý postřeh! (-)
Uživatel: marobud 6.7.2016  
Pro Pakobylka ze dne 04.07.16/18:04

Na konci " nákupní třídy ", bráno od přístavu, je automat na půjčování kol. Ale cenu bohužel nevím.
Uživatel: Ajka65 11.7.2016  
Mohl by mi někdo napsat, jak je to s ježky na Limnosu? Na Thassosu jich bylo víc, než kamení :-( a jsou na dohled, děkuji
Uživatel: Pakobylka 11.7.2016  
Nemáte nějaký tip na tavernu (Myrina, Plati), kde by se dobře najedl i vegetarián, který si nechce dávat jen salát? :-) :-) (G) Předem děkuji.
Uživatel: hynek 11.7.2016  
To Ajka65: Na Limnosu jsou písčité pláže, tudíž ježci v nedohlednu! :-) Pozor je třeba si dávat pouze na stěny betonových pobřežních mol a skály. Tak je to nakonec všude.
To Pakobylka: V Plati Je hotel Plati se svojí tavernou, popř. taverna Zefyros o kousek dál. V hlavním městě je nabídek mnohem více. Konkretizovat přesněji, kde vaří vegetariánská jídla moc nelze. Každopádně i v těch běžných tavernách mívají Briam,Gemistu, Saganaki, či obdobná jídla včetně předkrmů.
Uživatel: michala.n 19.7.2016  
Ještě bych se chtěla zeptat o hledně aut a motorek (vím, že jenom 50tky). Okolo 15.8. je problém půjčit si auto, ale jak je to s motorkama, jestli alespoň ty se dají sehnat ?
Uživatel: Janne 14.2.2017  
Pročítám tady diskusi a chtěla jsem se zeptat , nemáte někdo tip na ubytování na Limnosu? Už o této destinaci uvažujeme nějakou dobu. Jezdíme do Řecka pravidelně , vždy autem.
Uživatel: michala.n 15.2.2017  
Ubytování je tam hodně, záleží, jestli chcete hotel nebo studia? Pak taky, jestli hlavní město nebo něco odlehlého? Cestovky hodně jezdili do Plati Beach, což je kousek od hlavního města. Je tam výběr z různých míst.
Trajekty jezdí do hlavního města Myrina, teda do nového přístavu.
Uživatel: Janne 15.2.2017  
Nejlépe studia a ne úplně odlehlé místo. Jedeme se třemi puberťáky, tak aby se dalo večer dojít do města . Máme trochu obavy zajišťovat ubytko až na místě. Je to přece jen dost dlouhá cesta a člověk přijede docela vyplivlý.
Uživatel: michala.n 20.2.2017  
Doporučovala bych buď hlavní město Myrinu (byly tam 3 slušný pláže) nebo letovisko Platy (to jsou jen ubytování a taverna a obchůdek, nad letoviskem je vesnice původní s tavernou a obchodem. Z Platy je kousekdo hlavního města a dá se tak za 3/4 hodinu dojít pěšky, chodili i rodiny s malými dětmi. Jinak jsou tam spíše vesničky, ještě mě napadá Moudros, tam to bylo ještě taky takový rušnější, ale nevím, jestli tam byly nějaké hezké pláže. Najdu kontakt na dobré ubytování v Platy. Ještě se po něčem podívám.
Uživatel: Janne 21.2.2017  
Díky za info, taky pořád hledáme už jsme se začali dívat i po ubytku na Thassosu, ale ten je podstatně rušnější. Pokud na něco narazíte, budu ráda , když pošlete odkaz . :-)
Uživatel: evaG 21.2.2017  
Https://www.alternagreece.com/listing/the-sahara-of-greece/

Sahara v Grecku :-)
Uživatel: Jindra101 13.3.2017  
Hledám dovolenou na Lemnosu a opravdu je to tak, že ji žádná česká cestovka letos nedělá? :-(
Uživatel: michala.n 13.3.2017  
Bohužel je to pravda, oni totiž zrušili přímý let do této destinace. Loni dělali tento ostrov cestovky - Melissa, Alex, Vtt, Firo, Brena
Uživatel: olíšek 14.3.2017  
Letos Limnos bohužel žádná cestovka nenabízí,byli jsme tam již dvakrát v hotelu Platy beach,letos by se musel udělat bez cestovky přes Atheny.Do Limnosu jsme se s dcerou zamilovaly,koupání nádherné,projely jsme autem téměř celý ostrov,na některých plážích jsme byly celý den samy
Uživatel: Zelča 13.11.2017  
Jak je prosím ostrov velký? Lze celý projet autem?
Uživatel: Honza,sr 13.11.2017  
To Zelča: Lemnos (Limnos) - 476 km2. Detaily viz katalog Viamare/VTT.
Uživatel: retsi 13.11.2017  
Lemnos jsme projeli téměř celý během necelých 10ti dnů na skútrech, je zde rychlá páteřní komunikace kolem letiště, a několik přímých rychlých úseků k archeologickým nalezištím, pomalejší cesty jsou na severozápadě (duny, pláž Gomati, Faraklo), většinou asfalt ale více zatáček a víc ovcí na silnici.
K některým plážím šotolina, někdy slušná ale i pár horších
Doporučuji videogalerii RomanŠ
http://www.recko.name/video.php?id=410&idd=35:Lemnos&str=1
Uživatel: Zelča 28.11.2017  
A doporučili byste ostrov na strávení svatební cesty? :-)
je něco, čeho se na ostrově vyvarovat nebo něco, proč byste tam už neletěli?
Uživatel: trunda 28.11.2017  
Zelča .... byli jsme tam v plné sezoně, kolem 15. srpna - na svátek Nanebevzetí panny Marie, kdy je tam nejvíc lidí, a přesto mě napadají výrazy jako poklid a melancholie - obzvlášť pro severní část ostrova. Kopce jsou spíše oblé, táhlé, nekonečné pláně tymiánu a makchií. Na jedné z menších pláží na severu poblíž Gomati mi až naskakovala husí kůže z naprosté samoty.
Myrina je docela živé místo. Ale ve srovnání se severním pobřežím Kréty nebo Rhodosem komorní zapadákov.
Pro introverta ideální místo na dovolenou, mě se tam moc líbilo. Jestli se to slučuje s Tvojí představou svatební cesty, pak tam jeďte.
Bydleli jsme v Alkiones v Plati, jedno z nejlepších ubytování, které jsme v Řecku zažili. Možná to umocnilo moje dojmy.
Uživatel: Robi 10.12.2017  
Limnos, malebný ostrov a já mám zaplacený zájezd pro dva, no a přitom jsem jen jeden. :-(
Proto s předstihem hledám parťačku, kamarádku na dovolenou na ostrov Lemnos. Single je to smutné, bude více zážitků a možnost sdílet vše spolu. Termín 3. až 14.9. 2018
Hledám Tebe, 30-46let, s dobrou náladou a chutí celý ostrov poznat, vylézt na nějaký kopec, prozkoumat všechny zátoky, projezdit na skutru a ne jen zatěžkávat hotelové lehátko na pláži. Odpovědi prosím na email. ( horn.cz@seznam.cz ) (-) |:| |-| |o| --| -|-
Uživatel: Lenka1972 7.2.2018  
Zdravím, můžete mi prosím napsat jestli na Limnosu lze půjčit čtyřkolku? Pokud ano, kde a ev. za kolik?
díky